• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

احسان قاضی:
قلب ما برای خوشحالی مردم مسجد سلیمان می تپد

  • کد خبر : 13475
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۴:۱۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- احسان قاضی سرمربی فهیم و دوست داشتنی نفتون در مورد بازی با برق شیراز گفت: بازی فردا مانند دیگر بازی‌ها برای ما سخت و مهم است. هم ما و هم برق با توجه به شرایطی که در جدول داریم تمام سعی و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا به سه امتیاز بازی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- احسان قاضی سرمربی فهیم و دوست داشتنی نفتون در مورد بازی با برق شیراز گفت: بازی فردا مانند دیگر بازی‌ها برای ما سخت و مهم است. هم ما و هم برق با توجه به شرایطی که در جدول داریم تمام سعی و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا به سه امتیاز بازی برسیم. خوشبختانه در تیم ما انگیزه و توانایی چنین کاری وجود دارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ادامه داد: بازیکنان ما به این مسئله پی برده‌اند که دیگر نباید امتیازات پیش رو را به راحتی از دست بدهند و امیدوارم فردا ضمن ارائه بازی خوب نتیجه لازم را بگیریم. البته می‌دانیم برق تیم منظمی است و فوتبال منظمی را به نمایش می‌گذارد اما به هر حال بازی فردا برای ما و برق بسیار سرنوشت‌ساز است.برق را به خوبی آنالیز کرده و نکات فنی زیادی را به بازیکنانم گوشزد کرده‌ام. سرمربی و بازیکنان برق را به خوبی می‌شناسیم و شناخت کافی به نقاط ضعف و قوت تیم برق داریم.

قاضی اضافه کرد: ما محکوم به برد هستیم و بازیکنانم بسیار با انگیزه هستند و هفته گذشته هم تمرینات خیلی خوبی داشتیم. در نهایت هم نتیجه دست خدا است. نیروهایی که در حال حاضر با ما کارشان را ادامه می دهند واقعا با شرافت هستند که با وجود تمام کمبودها کارشان را انجام می دهند و متحد شده اند که این تیم را در لیگ سه نگه دارند. قلب ما برای خوشحالی مردم مسجد سلیمان می تپد و می خواهیم در لیگ سه بمانیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.