• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

رضا درویشی: برنامه 90 حقانیت ما را ثابت کرد

  • کد خبر : 13420
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۴:۱۹

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که این تیم می تواند با مغلوب کردن دو تیم ته جدولی راه آهن و استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند. رضا درویشی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص آخرین وضعیت تیم نفت و بازی بعدی این تیم صحبت کرد. صحبت های درویشی را مرور […]

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که این تیم می تواند با مغلوب کردن دو تیم ته جدولی راه آهن و استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند. رضا درویشی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص آخرین وضعیت تیم نفت و بازی بعدی این تیم صحبت کرد. صحبت های درویشی را مرور کنید.

شرایط تیم خوب است
دو سه روزی است که از تهران برگشته ایم و در مسجدسلیمان تمرین می کنیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه بچه ها آماده بازی مقابل راه آهن هستند. خوشبختانه برای این مسابقه همه بازیکنان حاضر هستند و فکر می کنم بتواتنیم بازی خوبی را ارائه کنیم.

راه آهن مثل ماست
راه آهن تیمی شبیه به خودمان است. راه آهن نتایج خوبی نگرفته و حالا تلاش می کند که در لیگ بماند. این بازی یکی از دو مسابقه شش امتیازی است که تیم ما در خانه انجام می دهد. بازی بسیار سختی را پیش رو داریم ولی تحت هیچ شرایطی نباید در این بازی امتیاز از دست بدهیم.

غیبت هواداران تأثیرگذار است
غیبت تماشاگران نفت بدون شک روی کار تیم ما تأثیر می گذارد چون هواداران تیم نفت همیشه حامی ما بوده اند و تیم را تنها نگذاشته اند. با این حال تلاش می کنیم تا هر سه امتیاز را بگیریم و آن را به هواداران هدیه کنیم.

برنامه 90 حقانیت ما را ثابت کرد
در برنامه 90 همه دیدند که مقابل نفت تهران مستحق باخت نبودیم. یک توپ در گوشه زمین که موقعیت خطرناکی محسوب نمی شد، با اشتباه کمک داور تبدیل به یک ضربه آزاد برای تیم نفت تهران شد و همان توپ درون دروازه ما رفت. حداقل چهار-پنج موقعیت گلزنی را برابر نفت تهران از دست دادیم و در نهایت یک گل از روی اشتباهات داوری خوردیم.

10 امتیاز نیاز داریم
برای اینکه به صورت قطعی و بدون اما و اگر در لیگ بمانیم، نیاز به کسب 10 امتیاز در شش بازی باقی مانده داریم. کسب 10 امتیاز سخت است ولی در نظر داشته باشید که تیم ما دو بازی شش امتیازی را در خانه انجام می دهد. تیم های راه آهن تهران و استقلال خوزستان باید به مسجدسلیمان بیایند و شکست دادن این دو تیم به معنی جدا شدن نفت از ته جدول و ماندن این دو تیم در انتهای جدول است.

برای حفظ سهمیه می جنگیم
همه هدف مجموعه تیم نفت حفظ سهمیه ای است که به سختی به دست آمده است. مردم مسجدسلیمان عاشق این تیم هستند و همه ما تلاش می کینم تا با حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر باعث شادی مردم مسجدسلیمان شویم.

مرجع/ خوزستان اسپرت

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.