• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
کل اخبار 11802اخبار امروز : 2
1

رضاییان: ساماندهی تماشاگران عزم گسترده می‌طلبد

  • کد خبر : 13414
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۴:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ساماندهی تماشاگران بحثی کاملا فرهنگی است و عزم و اراده گسترده​ را می‌طلبد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان درباره احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون برای ارائه توضیحاتی در زمینه اتفاقات دیدار با نفت تهران از سوی هواداران این تیم و ارائه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ساماندهی تماشاگران بحثی کاملا فرهنگی است و عزم و اراده گسترده​ را می‌طلبد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان

مسعود رضاییان درباره احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون برای ارائه توضیحاتی در زمینه اتفاقات دیدار با نفت تهران از سوی هواداران این تیم و ارائه راهکارهایی برای مقابله با این موارد، اظهارکرد: قرار بود چنین جلسه​ای برگزار شود ولی هنوز تاریخ دقیق برگزاری آن را به ما اعلام نکرده​اند.

وی بیان‌کرد: ساماندهی تماشاگران ساده نیست و بحث سکوها و تماشاگران معضلی است که همیشه همراه فوتبال بوده است و به این صورت نیست که فدراسیون و سازمان لیگ، به کمک باشگاه بتوانند این ساماندهی را انجام دهند. این امر، بحثی کاملا فرهنگی است و بسترسازی می​خواهد و در واقع عزم و اراده گسترده​ای را می‌طلبد تا بتوان معضلات و ناهنجاری​ها را برطرف کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تیمی مانند تیم ما وقتی برای مسابقه به شهر دیگری می​رود مطمئنا با توجه به این که طرفداران ما در شهرهای دیگر هم هستند، آن‌ها به ورزشگاه می​آیند و این در حالی است که ما تاکنون آن​ها را ندیده​ایم و شاید حتی آن‌ها هم بازیکنان ما را نشناسند و ممکن است این هوادار دست به رفتارهایی بزند که مناسب نباشد و چطور می​شود این موضوع را حل کرد و چه تدبیری می​توان اندیشید؟ پس بنابراین کاملا مسلم و مسجل است که این کار، کاری نیست که توسط یک باشگاه انجام شود.

وی ادامه‌داد: فکر می​کنم ساماندهی هواداران، کاری است که با رشد و توسعه مسایل فرهنگی و اخلاقی در جامعه، رشد پیدا می‌کند. در گذشته نیز در خیلی از کشورهای فوتبالی چنین رفتارهای نامناسب رخ می‌داد و توسط هیچ باشگاهی قابل حل نبود ولی به تدریج با رشد مسایل فرهنگی و اخلاقی آن جامعه، در فوتبال‌شان هم، اتفاق مثبت رخ داد. پس در ابتدا باید مسایل کلی فرهنگی در جامعه حل شود و بعد به تبع آن مشکل فوتبال هم حل خواهد شد.

رضاییان با اشاره به دیدار این تیم برابر نفت تهران، خاطرنشان‌کرد: روزی که در تهران با تیم نفت بازی داشتیم با توجه به فاصله نزدیکی که با سکوی تماشاگران داشتیم، شاهد بودم که لیدرهای​مان خیلی سعی می​کردند که جمعیتی که آن‌جا حضور دارد را آرام و کنترل کنند ولی نمی​توانستند، چرا که لیدرهای ما آن تماشاگران را نمی‌شناختند و آن تماشاگری هم که در تهران زندگی می​کرد و به ورزشگاه آمده بود، توجهی به لیدرهای ما نداشت و برای خودش مستقل عمل می​کرد.

وی افزود: به هرحال تمام این موارد به کنار، اصلا از کجا معلوم که آن تماشاگری که به ورزشگاه آمده است و به داوری فحاشی می‌کند از ناراحتی ما به داور فحاشی می​کند؟ شاید از مسایل دیگر و از ناراحتی​های درونی خودش این‌گونه رفتار می​کند. مشخص هم نشد سنگی که به سوی کمک داور پرتاب و باعث شکستگی سر او شد از سوی کدام هوادار بود. نمی​خواهم بگویم که این موضوع توطئه​ای بود و یا کسی می​خواست تیم ما را در چند هفته باقی​مانده بدون تماشاگر کند ولی باید قبول کرد که در این فوتبال از این دسته اتفاقات رخ می​دهد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره شرایط این تیم، عنوان‌کرد: لحظه به لحظه به انتها می‌رسیم و بین چهار، پنج تیم انتهایی جدول رقابتی وجود دارد و تمام این تیم​ها در معرض خطر سقوط قرار دارند. ما سه بازی خانگی پیش‌رو داریم که اگر ببریم این احتمال وجود دارد که جزو سقوط کننده​ها نباشیم. خوشبختانه دو رقیب​مان با ما در مسجدسلیمان بازی دارند که این می​تواند برای ما کمک باشد. ما تمام هم و غم​مان را گذاشته​ایم تا تیم در لیگ حفظ شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.