• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
3

فرماندار مسجدسلیمان:
دو میلیارد ریال برای بازسازی و تعمیرات پل هشت بنگله لازم است

  • کد خبر : 13403
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۶:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان از مسدود شدن پل هشت بنگله این شهرستان برای بار دوم به علت آسیب های ناشی از بارندگی خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گوروئی اظهار كرد: پل هشت بنگله شهر مسجدسلیمان در بارندگی های اوایل فروردین سال جاری آسیب های جدی دید كه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان از مسدود شدن پل هشت بنگله این شهرستان برای بار دوم به علت آسیب های ناشی از بارندگی خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گوروئی اظهار كرد: پل هشت بنگله شهر مسجدسلیمان در بارندگی های اوایل فروردین سال جاری آسیب های جدی دید كه بعد از آسیب رسیدن به پل از دوم فروردین به مدت سه روز این پل را مسدود كردیم.

وی افزود: اولین بار كه پل را مسدود كردیم یك سری اقدامات كوتاه مدت در حد رفع خطر انجام داده و دوباره آن را بازگشایی كردیم. دیروز نیز برای بار دوم این پل را مسدود كرده و كار تعمیرات اساسی آن را شروع كرده ایم.

فرماندار مسجدسلیمان تصریح كرد: حداقل دو هفته زمان می برد تا كار تعمیرات پل انجام شود. احتمال دارد تا روزهای اولیه بازگشایی پل اجازه تردد تنها برای ماشین های سبك باشد البته این مساله به تصمیم كارشناسان امر بستگی دارد.

گوروئی یادآور شد: بازسازی و تعمیرات پل را با همكاری شركت نفت انجام می دهیم و این شركت پرداخت قسمت عمده ای از هزینه ها را بر عهده گرفته است.

وی عنوان كرد: به طور تقریبی حداقل هزینه دو میلیارد ریال برای بازسازی و تعمیرات پل لازم است.

فرماندار مسجدسلیمان در ارتباط با راه جایگزین برای پل هشت بنگله گفت: با هماهنگی های انجام شده توسط شورای ترافیك شهر یك راه جایگزین برای پل پیش بینی شده است. قطعا مسدود شدن این پل بر ترافیك شهر اثر می گذارد ولی تمام سعی خود را انجام داده ایم تا كمترین مشكل ایجاد شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.