• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

سيزدهمين نظرسنجي باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عملكرد دكتر نژاد سلامي مدير شبكه بهداشت و درمان مسجدسليمان را چگونه ارزيابي مي كنيد؟

  • کد خبر : 13385
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

دوازدهمين نظرسنجی سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اختصاص داشت به برترين فوتباليست سال 93 مسجدسليمان كه متاسفانه به علت ااختلالات فني در سايت ابزار يك (سايت پشتيبان نظرسنجي‌) در اواسط راه اين نظرسنجي دجار مشكل شد. اما تا قبل از بروز مشكل فني مصطفي شكر بازيكن جوان تيم نفتون مسجدسليمان و پس از آن […]

دوازدهمين نظرسنجی سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اختصاص داشت به برترين فوتباليست سال 93 مسجدسليمان كه متاسفانه به علت ااختلالات فني در سايت ابزار يك (سايت پشتيبان نظرسنجي‌) در اواسط راه اين نظرسنجي دجار مشكل شد. اما تا قبل از بروز مشكل فني مصطفي شكر بازيكن جوان تيم نفتون مسجدسليمان و پس از آن حميد بوحمدان مدافع نفت مسجدسليمان بيشترين آراء را از آن خود كردند. اما سيزدهمين نظرسنجی سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اختصاص دارد به عملکرد شبكه بهداشت و درمان مسجدسلیمان که امیدواریم با شرکت در این نظر سنجی نظرات خود را در این رابطه اعلام کنید. به مرور عملکرد دیگر ادارات و مسئولین شهرستان همچنین موضوعات مختلف به نظر سنجی گذاشته خواهد شد. شما می توانید در انتخاب سوژه های مختلف برای طرح موضوع نظرسنجی به ما کمک کنید.

سعید مرادی- مدیر مسئول سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.