• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

مدیر عامل نفت و گاز مسجدسلیمان:
نقش شرکت نفت در خدمت رسانی به حادثه دیدگان سیلاب نوروز 94 بسیار پر رنگ بود

  • کد خبر : 13375
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۶:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از خدمات و ایثار گری کارکنان این شرکت در حادثه سیلاب نوروز 1394 در شهرهای مسجدسلیمان – لالی و اندیکا تجلیل کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلبمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از خدمات و ایثار گری کارکنان این شرکت در حادثه سیلاب نوروز 1394 در شهرهای مسجدسلیمان – لالی و اندیکا تجلیل کرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلبمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون در جلسه مدیران و سرپرستان این شرکت در سال جدید عمل به فرمان مقام معظم رهبری جهت تحقق بخشیدن به شعار امسال را بسیار حایز اهمیت عنوان کرد و گفت: همدلی و همزبانی با ملت را شما در همان لحظات اولیه شروع سال تحقق بخشیدید.

وی اظهار داشت: وقوع حادثه سیلاب و خسارات فراوانی که در شهرهای لالی، مسجدسلیمان و اندیکا داشت با حضور به موقع پرسنل قسمت های مختلف این شرکت مرهمی شد بر دل همشهریانی که از این حادثه آسیب دیده بودند.

وی افزود: مسدود شدن چندین راه ارتباطی و از بین رفتن چندین دهنه پل که موجب گرفتاری شهروندان و میهمانان نوروزی از این بلای طبیعی شد با حضور به موقع همکاران سریع به حالت عادی بازگشت و با بکارگیری تجهیزات راهسازی و استفاده از نیروی فنی و مهندسی موجب شد راه ها و پل های جایگزین احداث تا عبور و مرور شهروندان به حالت عادی بازگردد.

وی آبرسانی توسط تانکرهای سیار این شرکت در مدت زمان قطعی آب شهر لالی به شهروندان این شهر از دیگر اقدامات ارزشمند همکاران خود خواند و گفت: علاوه بر آبرسانی با تانکرهای سیار که موجب کاهش نگرانی های عمومی از قطعی آب شد ، حضور مداوم و جهادگرانه پرسنل مدیریت خدمات در امر لای روبی از پمپ ها و خطوط لوله آبرسانی شهر لالی و مشارکت با اداره آب و فاضلاب در این خصوص موجب شد تا در کمترین مدت ممکن این نقیصه برطرف و بار دیگر آب شرب سالم در خطوط لوله مشترکین جاری و آرامش برای شهروندان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، نظافت و پاکسازی خیابان های شهر مسجدسلیمان و پاکسازی خانه های شهروندان این شهر از گل و لای برجای مانده از سیلاب، نخاله برداری و آوار برداری در چندین نقطه از شهر که حادثه ریزش کوه بر خانه شهروندان اتفاق افتاد، کمک به جابه جایی و اسکان میهمانان نوروزی آسیب دیده از سیلاب در مدارس و نقاط امن و آماده سازی نقاط جدید برای اسکان میهمانان را از دیگر اقدامات قابل تحسین پرسنل پرتلاش این شرکت در حادثه سیلاب نوروز امسال عنوان کرد.

وی همچنین به تخریب قسمتی از پل جاده اصلی و پرتردد هشت بنگله بر اثر سیلاب اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این حادثه در اواخر شب اتفاق افتاد ولی در کمترین زمان ممکن پرسنل دوایر مختلف این شرکت خصوصاً مدیریت خدمات بسیج شدند تا در امر بازسازی مشارکت نمایند.

مهندس پیرامون نقش این شرکت در ترمیم و بازسازی این پل مهم درون شهری که با مشارکت شهرداری صورت گرفت را بسیار موثر عنوان کرد و گفت این عملیات با بهره گیری از توانمندی ها و ماشین آلات این شرکت در کمترین زمان ممکن برطرف و علاوه بر رفع مشکل تردد خودروها از این مسیر پرترافیک موجب رضایت شهروندان و مسئولین نیز گردید.

وی کسب این توفیقات را در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان « ملت و دولت ؛ همدلی و همزبانی » مزین گردیده را نشانه عملی شدن فرمان معظم له عنوان کرد و از الطاف و پشتیبانی مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب – مهندس مراد کمالی مدیرعامل و پرسنل شرکت ترابری و پشتیبانی نفت جنوب و زحمات و ایثار گری های کلیه پرسنل این شرکت که در کمک رسانی به شهروندان خسارت دیده حادثه سیلاب در نوروز نقشی بی نظیر و بسیار موثر داشتند تجلیل کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.