• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
0

مالکی: هنوز مظلوم ترین تیم جهان ماییم

  • کد خبر : 13368
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۵:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حسین مالکی، درباره بازی با نفت و باخت تیمش گفت: بازی با نفت به مانند بازی های گذشته ما خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم که خود من بی دقتی کردم و نتوانستم زحمات بچه ها را به گل ختم کنم.امیدوارم در بازی بعد احساس مسئولیت بیشتری بکنم و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حسین مالکی، درباره بازی با نفت و باخت تیمش گفت: بازی با نفت به مانند بازی های گذشته ما خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم که خود من بی دقتی کردم و نتوانستم زحمات بچه ها را به گل ختم کنم.امیدوارم در بازی بعد احساس مسئولیت بیشتری بکنم و بتوانم اشتباهات گذشته خود را جبران کنم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی در مورد داوری پر حرف و حدیث بازی با نفت تهران نیز گفت: به نظر من خود داور مشکل نداشت اما به نظر من کمک هایش درست پرچم نزدند.هیچ وقت بازیکنان و مربیان به داور به مانند تیم های دیگر حمله ور نشدند.نمی دانم واقعا گناه مردم خونگرم و مظلوم مسجدسلیمان چیست، همچنان می گویم ما مظلوم ترین تیم دنیا هستیم.

هافبک نفت درباره عملکرد خودش گفت: باز یخوبی انجام دادم اما نتوانستم گل بزنم و از این نظر از خودم اصلا راضی نیستم و بید بهتر شوم. وی درمورد بازی 6 امتیازی مقابل راه آهن گفت: امیدوارم بازی با راه آهن نتیجه را به دست آوریم. چرا که بازی مرگ و زندگی برای ماست و اجازه نمی دهیم راه آهن حتی با یک امتیاز از مسجدسلیمان خارج شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.