• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 0
1

فرماندار مسجدسلیمان: تمام راه ها بازگشایی شده اند/ وضعیت هم اكنون عادی است

  • کد خبر : 13251
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- شهرستان مسجدسليمان طی چند روز اخير شاهد بارش باران های شديدی بوده و خسارات بسياری هم به دنبال داشته است.به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علیرضا گروئی فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت: شهرستان مسجدسلیمان طی چند روز اخیر شاهد پربارش ترین روزهای سال بوده است. طی این روزها تقریبا بین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- شهرستان مسجدسليمان طی چند روز اخير شاهد بارش باران های شديدی بوده و خسارات بسياری هم به دنبال داشته است.به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علیرضا گروئی فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت: شهرستان مسجدسلیمان طی چند روز اخیر شاهد پربارش ترین روزهای سال بوده است. طی این روزها تقریبا بین ۴۰ تا ۵۰ میلی متر بارش باران داشته ایم.

وی می افزاید: بارش فراوان باران خسارت های زیادی به زیرساخت های شهری وارد كرده است. به عنوان مثال یكی از پل های ارتباطی این شهر كه میان دو محله هشت بنگله و مینافیس بوده دچار خسارتی بالغ بر یك میلیارد ریال شده است.فرماندار مسجدسلیمان تصریح می كند: در این بارندگی ها هشت نفر از شهروندان مسجدسلیمانی مفقود شده اند كه گروه امداد و نجات موفق شد هفت نفر از آن ها را پیدا كند. متاسفانه هنوز یك نفر از این شهروندان مفقود بوده و خبری از وی نیست.

گروئی ادامه می دهد: با توجه به مفقود بودن یك نفر از شهروندان، گروه امداد و نجات هنوز دست از فعالیت برنداشته و تلاش ها برای یافتن این شهروند ادامه دارد. برای جبران خسارت ها و ساماندهی به وضعیت شهر ادارات مختلفی از جمله هلال احمر، آب و برق، شركت نفت، راه و شهرسازی و پلیس راه با ما همكاری داشتند.وی عنوان می كند: تمام راه ها تاكنون بازگشایی شده اند. چند نقطه از شهر در زمینه شبكه آبرسانی با مشكل مواجه شدند كه تمامی این مشكلات رفع شده و وضعیت هم اكنون عادی است.

فرماندار مسجدسلیمان بیان می كند: عشایر و دامداران نیز از این بارش های فراوان آسیب دیده اند. بسیاری از دام ها و كندوهای زنبور عسل را آب برده كه موجب وارد شدن خسارت به این افراد شده است. جمع بندی ها برای برآورد خسارت های وارده هنوز ادامه دارد.

گروئی یادآور می شود: یكی از اتفاقات مثبتی كه روی داد این بود كه اطلاع رسانی و پیش بینی آبگرفتگی به خوبی انجام شده و خسارت ها نیز به حداقل كاهش پیدا كرد. در گذشته با كوچك ترین سیلاب بیشترین خسارت به شهر وارد می شد اما حجم خسارت های این بارندگی نسبت به سنوات گذشته به دلیل اطلاع رسانی به موقع بسیار كاهش پیدا كرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.