• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

پیام دکتر مسعود شهبازی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان به مناسبت نوروز 1394

  • کد خبر : 13209
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

با نزديك شدن به نوروز 94 دكتر مسعود شهبازي رييس دانشگاه آزاد مسجدسليمان در پيامي فرارسيدن سال جديد را به مردم، اساتيد دانشگاه و دانشجويان تبريگك گفت. متن پيام بدين شرح است: به نام خدا استادان ارجمند، کارمندان پر تلاش، دانشجویان عزیز و همشهریان گرانقدر: بار دیگر زلال زندگی از چشمه ساران می جوشد و […]

با نزديك شدن به نوروز 94 دكتر مسعود شهبازي رييس دانشگاه آزاد مسجدسليمان در پيامي فرارسيدن سال جديد را به مردم، اساتيد دانشگاه و دانشجويان تبريگك گفت. متن پيام بدين شرح است:

به نام خدا

استادان ارجمند، کارمندان پر تلاش، دانشجویان عزیز و همشهریان گرانقدر:

بار دیگر زلال زندگی از چشمه ساران می جوشد و نسیم نوبهار، شمیم کوهسار را در رگ های روزگار جاری می سازد. لذا به بهانه ی این رستاخیز زیبای طبیعت و در امتداد طراوت سبز بهاران، سال 1394 را خدمت همه شما عزیزان تبریک عرض می نمایم. از تلاش های خالصانه همه شما استادان، کارمندان، دانشجویان و مسئولان محترم که با همکاری، تلاش ها و هدایت مدبرانه ی خود برای اعتلا و سربلندی این مجموعه ی علمی، آموزشی و فرهنگی گام برداشته اید، تقدیر و تشکر به عمل می آورم. توفیق روز افزون همه شما عزیزان را در به ثمر رساندن هر چه بیشتر اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر محورهای فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بر پایه ی اخلاق، دوستی، دست گیری و همدلی را از خداوند متعال خواستارم.
سال 1393 هم چون سال 1908 برای شهرستان مسجدسلیمان سال جوشش و فوران بود. گرچه آن جوشش از جنس طلای سیاه بود ولی جوشش و فوران سال 1393 از جنس علم و دانش. همه ما نیک می دانیم که بیشتر مشکلات جوامع بشری از عدم آگاهی یا آگاهی نادرست است. ما خوب می دانیم که دانش یعنی دانایی و هرجا برای دانایی هزینه نکرده ایم مجبور به پرداخت هزینه های گزاف نادانی شده ایم.

تصویب قطعی و پذیرش دانشجو در هشت رشته، مهندسی جوشکاری، روان شناسی، بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی،مهندسی صنایع و حسابداری در مقطع کارشناسی ارشدو دکترای مدیریت صنعتی، دکترای مدیریت مالی و دکترای مهندسی علوم و صنایع غذایی در مقطع دکتری تخصصی، جوششی از جنس علم و دانش در این واحد دانشگاهی بود که حاصل زحمات همه همکاران ارزشمند در واحد دانشگاهی مسجدسلیمان و مسئولین دلسوز شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بوده است. قطعاً سال 1393 به عنوان سال جهش علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در حافظه ی تاریخی این واحد دانشگاهی برای همیشه خواهد ماند. امید است در سال 1394 هفت رشته ی کارشناسی و هشت رشته کارشناسی ارشد که هم اکنون تمامی مراحل تصویب را در شهرستان، استان و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی طی کرده و در انتظار تصویب نهایی وزارت علوم تحقیقات و فنآوری هستند، در سال 1394 به جمع رشته های مصوب قطعی این واحد دانشگاهی افزوده شوند و ما شاهد شکوفایی هر چه بیشتر واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به عنوان بزرگترین مرکز علمی، فرهنگی و آموزشی شهرستان باشیم. اندیشه تان بلند، عزت تان پایدار و گام هایتان در پناه احدیت هم چنان استوار باد.

دکتر مسعود شهبازی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.