• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
0

رضاییان: رای کمیته انضباطی سخت‌گیرانه است

  • کد خبر : 13192
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان در خصوص راي کميته انضباطي مبني بر برگزاري مسابقات خانگي نفت مسجدسليمان بدون حضور تماشاگر تا اطلاع ثانوي، گفت: اين راي خيلي سخت‌گيرانه است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مسعود رضاییان اظهار کرد: هنوز این موضوع به ما ابلاغ نشده است و به محض […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان در خصوص راي کميته انضباطي مبني بر برگزاري مسابقات خانگي نفت مسجدسليمان بدون حضور تماشاگر تا اطلاع ثانوي، گفت: اين راي خيلي سخت‌گيرانه است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مسعود رضاییان اظهار کرد: هنوز این موضوع به ما ابلاغ نشده است و به محض ابلاغ، درخواست تجدیدنظر خواهیم داشت.

وی خاطرنشان‌کرد: به نظرم مشکلات در ورزشگاه ما آن قدر حاد نبود که چنین تصمیمی گرفته شود و مشکلات علی‌رغم هیاهوهایی که به دنبال آن مطرح شد، نبوده است. ما مستندات و گزارشات داور را هم داریم و حتما آن‌ها را ارائه می دهیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ما در گذشته با چنین مشکلی مواجه و جریمه شده بودیم ولی باید بگویم جرائم ما از برخی تیم ها که ما را محکوم میکنند، کم تر بوده است. در کل این جریمه برای تیم ما خیلی خوب نیست و قطعاً رای خیلی سخت‌گیرانهای بوده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. واقعا مسخرست.
    مسئولین شهر باید تذکر به باشگاه پرسپولیس بدهند که اسمی از مسجدسلیمان در مصاحبه های خودشون نبرند. 
    باری ضفیفی ارائه دادند حالا اذهان هواداران تیمشون رو به سمت حواشی منحرف کرده اند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.