• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان مهندسی صنایع واحد مسجدسلیمان با رییس این واحد دانشگاهی

  • کد خبر : 13166
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به منظور بررسی مشکلات گروه مهندسی صنایع واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، دانشجویان این گروه با رییس واحد جلسه پرسش و پاسخ برگزار کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه مسجدسلیمان در این جلسه که معاونین پژوهشی و آموزشی نیز در جمع تنی چند از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به منظور بررسی مشکلات گروه مهندسی صنایع واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، دانشجویان این گروه با رییس واحد جلسه پرسش و پاسخ برگزار کردند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه مسجدسلیمان در این جلسه که معاونین پژوهشی و آموزشی نیز در جمع تنی چند از دانشجویان گروه مهندسی صنایع واحد دانشگاهی مسجدسلیمان حضور داشتند، مسعود شهبازی رییس این واحد دانشگاهی در سخنانی دانشجویان را روح و ماهیت دانشگاه ها نامید و بیان کرد:ساختار اصلی دانشگاه ها با دانشجویان بوجود می آید.

رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در ادامه گفت: رویکرد کلی ما این است که هرآن چه مانع رشد دانشجویان می شود و نمی گذارد دانشجو به مقصد اصلی برسد را اصلاح نماییم لذا در این جلسه در کنار هم جمع شده ایم تا راه کاره های مناسب را برای این منظور به کمک دانشجویان پیدا کنیم.

شهبازی گفت: شما دانشجویان مدیران فردا هستید و بدون شک مسئولین دانشگاه می توانند با استفاده از دیدگاه های شما در ارتقاء سیستم بیشتر از قبل موفق باشند و تمام تلاش ما این است دانشجو برای رفع مشکل خحود حداکثر با مراجعه به مسئول رشته مربوطه نتیجه لازم را بدست آورد و نیازی به مراجعه به مسئولین بالاتر نداشته باشد.

عضو هیأت علمی واحد مسجدسلیمان در ادامه به فعالیت های انجام شده در خصوص جذب رشته های جدید اشاره کرد و گفت:در حدود 2 سال گذشته تاکنون موفق به جذب 8 رشته جدید در مقاطع کارشناسی تا دکترا شده ایم و هم اکنون نیز برای جذب بیش از 20 رشته جدید در مقاطع اشاره شده اقدامات لازم انجام شده به طوری که پس از طی نمودن مراحل مقدماتی در حال حاضر منتظر تأیید نهایی وزارت علوم می باشیم.

مسعود شهبازی در بخش دیگری از صحبت خود گفت: چندی پیش برای اطلاع از نظرات دانشجویان واحد مسجدسلیمان در خصوص امور مختلف واحد به صورت سئوال باز پرسشنامه ای در بین تعدادی از دانشجویان توزیع شد که محتوی اصلی سئوال این پرسشنامه این بود، «اگر شما رییس واحد بودید برای بهبود شرایط دانشگاه چه کاری انجام می دادید؟» که بعد از جمع آوری پاسخ ها، تیم کارشناسی تشکلیل و به تحلیل و بررسی این پاسخ ها پرداختند و آن دسته از نظرات که عملیاتی هستند را انتخاب ودر دستور کار قرار داده ایم.

در ادامه این جلسه رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به بیان چند نظر ارایه شده از سوی دانشجویان رشته صنایع در پاسخ به نظر سنجی اشاره شده پرداخت و از دانشجویان حاضر در جلسه درخواست کرد مشکلات خود را مطرح تا پاسخ لازم ارایه گردد که در این بخش تنی چند از دانشجویان حاضر در جلسه به بیان سئوالات و مشکلات گروه صنایع پرداختند که پاسخ لازم توسط رییس و معاونین پژوهشی و آموزشی ارایه شد .

در پایان رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان از دانشجویان حاضر در جلسه خواست، برای اطلاع از چگونگی رفع مشکلات مطرح شده در این جلسه، برنامه ریزی نمایند تا حدود 2 ماه آینده در جلسه دیگر به تشریح اقدامات انجام شده پرداخته شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.