• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
0

مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد:
کلیه واحدهای عملیاتی به سیستم اتوماسیون اداری و اینترانت صنعت نفت متصل شدند

  • کد خبر : 13107
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۵:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- کلیه واحدهای بهره برداری و عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به سیستم اتوماسیون اداری و پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب (اینترانت) متصل شدند. مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود : تسریع در ارسال گزارش های عملیاتی – […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- کلیه واحدهای بهره برداری و عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به سیستم اتوماسیون اداری و پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب (اینترانت) متصل شدند. مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود : تسریع در ارسال گزارش های عملیاتی – اجرای سیستم نگهداری و تعمیرات در شبکه اتوماسیون و افزایش سرعت رسیدگی به این درخواست ها – افزایش سرعت مکاتبات اداری – افزایش سرعت جابه جایی اطلاعات میان واحدهای عملیاتی و ادارات ستادی و مدیریت – افزایش ضریب اطمینان و امنیت چرخه مکاتبات و سفارشات تعمیراتی از جمله اهداف اجرای این پروژه می باشد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمانبه نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس علیرضا هیهاوند افزود: با توجه به گستردگی 27000 کیلومتر مربعی حوزه عملیاتی این شرکت و قرار گرفتن واحدهای عملیاتی در مناطق صعب العبور کوهستانی و مسافت زیاد تا ستاد ، برقراری این اتصال نقش بسیار مهم و ارزنده ای در کاهش زمان پیگیری امور – کاهش هزینه های مسافرت و مأموریت های اداری ، کاهش مصرف سوخت ، کاهش و حذف مخاطرات مأموریت های پرسنل جهت جابه جایی مکاتبات ایفا می نماید.

عضو هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد : با اجرای این پروژه که در 2 فاز و توسط اداره فناوری اطلاعات و اداره مخابرات این شرکت و با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات مناطق نفتخیز جنوب صورت گرفت 13 واحد عملیاتی این شرکت به بستر شبکه درون سازمانی ( اینترانت ) متصل شدند.

وی خاطر نشان کرد: با این اقدام ، پرسنل این واحدها ضمن بهره مندی از مزایای ذکر شده این سیستم همچنین می توانند اخبار و رویدادهای مختلف مجموعه صنعت نفت جنوب را در پایگاه اطلاع رسانی این شرکت مطالعه و از امکانات و خدمات پیش بینی شده در این پایگاه و سامانه های مربوطه بدون نیاز به مراجعه به ستاد شرکت استفاده نمایند.

یادآوری می نماید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از 5 شرکت بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که با قدمتی بیش از 106 سال قدیمی ترین و با حوزه عملیاتی 27000 کیلومتر مربع وسیع ترین تولید کننده نفت و گاز کشور از نظر سابقه و حوزه عملیاتی می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.