• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

فرماندار مسجدسلیمان: باید از ورود به مسائل حاشيه ای خودداري كنيم

  • کد خبر : 13051
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- شوراي ورزش و ورزش همگاني شهرستان مسجدسلیمان تشكيل جلسه داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگارامن مسجدسلیمان در اين جلسه عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت: در سال 93 در بخش ورزش برنامه هاي خوبي انجام شده ولي به دليل نداشتن مديريت و نابساماني دچار مشكلاتي شديم كه بايد تمام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- شوراي ورزش و ورزش همگاني شهرستان مسجدسلیمان تشكيل جلسه داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگارامن مسجدسلیمان در اين جلسه عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت: در سال 93 در بخش ورزش برنامه هاي خوبي انجام شده ولي به دليل نداشتن مديريت و نابساماني دچار مشكلاتي شديم كه بايد تمام تلاش را كرده تا براي سال 94 با يك برنامه تدوين شده با افق مشخص ضمن برنامه ريزي كوتاه مدت و ميان مدت وضعيت ورزش شهرستان را مطلوب تر كنيم.

گوروئي با اشاره به اهميت سلامت جامعه گفت: يكي از موارد مهم كه مي تواند در پيشرو كارها كمك كند سلامت جامعه مي باشد كه نگاه دولت تدبير و اميد به آن يك نگاه ويژه مي باشد. و در اين ميان بايد با برنامه ريزي اصولي با استفاده از تمامي ظرفيت هاي درون شهرستان همچون بخش خصوصي و سازمان هاي مردم نهاد با يك كار كارشناسي به جايگاه بهتري دست پيدا كنيم. ايشان با اشاره به اين كه امروز با توجه به مشكلات شهرستان استانداری نگاه ويژه اي به مسجدسليمان دارد و باید از این شرایط بیشترین استفاده راببریم وی گفت به همین دلیل باید از ورود به مسائل حاشيه خودداري كنيم و تنها به کاربرای مردم توجه نماییم درصورتی که برنامه داشته باشیم حتی اگربه کل اهداف نرسیم مطمئن هستیم در مسیر برنامه حرکت می کنیم و می دانیم به کجا می خواهیم برسیم. گوروئی ضمن تاکید بر توجه به برنامه ورزش روستاهای مسجدسلیمان از اداره ورزش و جوانان خواست حداکثر تا اوایل اردیبهشت94 برنامه ورزش سال آینده را تدوین و تمامی دستگاهها برنامه های خود را در غالب این برنامه بیاورند تا دوباره کاری نشود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آقای فرماندار درهمایش پیاده رویی چندماه پیش تعدادی جوایزبه قیدقره مشخص شداما اداره ورزش هنوزجوایزرااهدا نکردهاست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.