• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 1
2

بر پایی نمایشگاه منطقه ای جشنواره جابر بن حیان در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 12980
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۵:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نمایشگاه منطقه ای جشنواره جابر بن حیان در سالن هنرستان علم و صنعت مسجدسلیمان افتتاح شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه منوچهر قاسمي رييس اداره آموزش و پرورش شهرستان در سخناني اظهار داشت: دانش آموزان ما این توانایی را دارند تا به بالاترین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نمایشگاه منطقه ای جشنواره جابر بن حیان در سالن هنرستان علم و صنعت مسجدسلیمان افتتاح شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه منوچهر قاسمي رييس اداره آموزش و پرورش شهرستان در سخناني اظهار داشت: دانش آموزان ما این توانایی را دارند تا به بالاترین درجه علمی دست پیدا کنند.

وی گفت یکی از اهداف برگزاری این جشنواره حس همکاری برای شناخت پدیده ها و طبیعت است. وي ادامه داد: شما دانش آموزان در این جشنواره خود را برای جشنواره خوارزمی در متوسطه اول آماده می کنید. در ادامه استکی در سخناني اظهار داشت: ما چند هدف از برگزاری این جشنواره داشتیم که مهم ترین آن ها زدن جرقه در ذهن دانش آموزان برای اجرای جشنواره خوارزمی در متوسطه اول است. وی گفت: یکی دیگر از هدف های جشنواره ایجاد حس همکاری و رقابت صحیح علمی بین دانش آموزان است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. از زمانی که استاد استکی معاون آموزش ابتدایی شهرستان شده اند حقا شاهد تحولات زیادی در پیشرفت این مقطع هستیم از خداوند برای این جوان فعال و خلاق صحت و سلامت خواهانیم.
    معلمان ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان

  2. سلام بر معلم
    .
    دوست گرامی من هم از طرف خودم و سایر دوستان برای این استاد بزرگوار(برادر استکی)توفیق روزافزون خواستارم.امیدوارم که مسئولین برای پیشرفت شهرمان از تجربه این جوانان پرتلاش استفاده نمایند.یا حق

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.