• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

مسعود رضاييان:
اختلاف امتیازات بسیار کم است می‌ توان از منطقه سقوط فرار کرد

  • کد خبر : 12861
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسعود رضائیان راجع به مسائل تیم نفت‌ مسجدسلیمان گفت: خدا را شکر مسائل به خوبی پیش می‌ رود، درست است که فعلاً مسائل مالی ما حل نشده است اما به زودی حل می‌ شود و مشکلات کم تر خواهد شد. به هرحال سازمان لیگ قول داده است به زودی قسمتی از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسعود رضائیان راجع به مسائل تیم نفت‌ مسجدسلیمان گفت: خدا را شکر مسائل به خوبی پیش می‌ رود، درست است که فعلاً مسائل مالی ما حل نشده است اما به زودی حل می‌ شود و مشکلات کم تر خواهد شد. به هرحال سازمان لیگ قول داده است به زودی قسمتی از مطالبات ما را بدهد و از طرف دیگر، اسپانسر باشگاه نیز بخشی از مبلغ قرارداد خود با باشگاه را می‌ پردازد که بتوانیم درصدی از قراردادهای بازیکنان تیم را بپردازیم. البته کارگروهی نیز از وزارت نفت برای حل مشکلات مالی ما تشکیل شده بود که آن هم به زودی طبق قول و قرار خود عمل می‌ کند.
وی در مورد مسئله محرومیت جاسم کرار گفت: ببینید ما کاری به این مسئله نداریم چرا که ایشان در بازی مقابل رقیب ما بوده است، اگر در مقابل ما محروم بود و نتوانست بازی کند که چه بهتر، اما اگر وی محروم نشد و بازی هم کرد تازه ما هم می‌ شویم مانند تیم گسترش که کرار در مقابل آن ها هم بازی کرد. پس در هر صورت محرومیت یا عدم محرومیت ایشان ما نظری نداریم.
رضائیان در پایان راجع به رتبه تیمش در جدول رده‌بندی گفت: الان در پایین و بالای جدول امتیازات آن قدر به هم نزدیک است که تیمی نمی‌ تواند به راحتی بگوید که قهرمان است و یا تیمی هم نمی‌ تواند بگوید که به دسته یک سقوط می‌ کند، ما هم مانند بقیه تیم های دیگر به این فکر می‌ کنیم که بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و راه حضورمان را در لیگ‌برتر هموار کنیم. همان طور که دیدید الان ملوانی ها با دو امتیاز بیشتر از ما به یازدهم رفته اند و این نشان می‌ دهد اختلاف امتیازات بسیار کم است و می‌ توان از این منطقه فرار کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.