• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
2

مسجدسلیمان به عنوان پایلوت طرح توسعه شبکه دولت در خوزستان انتخاب شد

  • کد خبر : 12848
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات استانداری خوزستان گفت: شهرستان دزفول به همراه مسجدسلیمان به عنوان پایلوت آزمایشی طرح توسعه شبکه دولت در استان خوزستان انتخاب شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محسن سزاری اظهار كرد: طرح توسعه شبکه دولت با هدف ایجاد بستری مناسب بین سازمانی در دو استان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات استانداری خوزستان گفت: شهرستان دزفول به همراه مسجدسلیمان به عنوان پایلوت آزمایشی طرح توسعه شبکه دولت در استان خوزستان انتخاب شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محسن سزاری اظهار كرد: طرح توسعه شبکه دولت با هدف ایجاد بستری مناسب بین سازمانی در دو استان خوزستان و قم اجرا می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  وی با بیان این که در استان خوزستان ، شهرهای مسجدسلیمان و دزفول به طور آزمایشی برای اجرای این طرح انتخاب شده اند افزود:با اجرای این طرح در این دو شهرستان، شاهد کاهش تردد شهری و بین شهری شهروندان به مرکز استان خوزستان خواهم بود.
سزاری اظهار کرد:بر اساس این طرح ، شبکه اداری در شهرهای مذکور به صورت آنلاین فعالیت خواهد کرد و سامانه اداری به ثبت احوال متصل شده و نیازی به ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی از سوی ارباب رجوع نخواهد بود.وی گفت:نامه های اداری نیز از این طریق به استانداری ارسال می شود و نیازی به سفر بین شهری توسط روسای ادارات نیست. شبکه دولت ، شبکه اختصاصی تبادل تراکنش های اطلاعاتی بین دستگاههای دولتی است. این شبکه در راستای تحقق دولت الکترونیک طراحی شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. امیدواریم کارکنان ادارات بلد باشند خود را هماهنگ کنند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.