• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

انتقاد نماینده مسجد سلیمان از مدیریت معصومه ابتکار

  • کد خبر : 12827
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان با اشاره به سخنان رئیس سازمان محیط زیست در مورد حذف اعتبار مقابله با گرد و غبار در مجلس گفت: خانم ابتکار بدترین شیوه مدیریتی را انتخاب کرده‌ و با این گفته‌ها به دنبال عدم پاسخگویی است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، اسماعیل جلیلی نماینده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان با اشاره به سخنان رئیس سازمان محیط زیست در مورد حذف اعتبار مقابله با گرد و غبار در مجلس گفت: خانم ابتکار بدترین شیوه مدیریتی را انتخاب کرده‌ و با این گفته‌ها به دنبال عدم پاسخگویی است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان و عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1394 کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با انتقاد سخنان اخیر معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در مورد حذف اعتبارات مقابله با ریزگردها در کمیسیون تلفیق اظهار داشت: خانم ابتکار به جای برنامه‌ریزی برای مقابله با گردوغبار و ریزگردها در مقابله با نمایندگان برآمده است.

وی با اشاره به نحوه رسیدگی به پیشنهادات در زمان بررسی لایحه بودجه گفت: برای اطلاع مردم عرض می‌کنم که در دوره رسیدگی به لایحه بودجه هر پیشنهادی که در کمیسیون تلفیق یا کمیسیون‌های تخصصی مطرح می‌شود، ابتدا ثبت شده سپس در جلسات رسیدگی می‌شود. بنابراین ایشان که چنین ادعایی دارد یک پیشنهاد از نمایندگان استان‌های مواجه با ریزگردها مبنی بر حذف اعتبارات مقابله با ریزگردها بیاورد یا آدرسی بدهد که گفته ایشان را تایید کند.

نماینده مردم مسجدسلیمان بر همین اساس تصریح کرد: متاسفانه اظهارات هانم ابتکار غیرصادقانه است چراکه هیچ یک از نمایندگان استان‌های خوزستان، کرمانشاه یا لرستان در کمیسیون تلفیق پیشنهادی برای حذف اعتبارات مورد اشاره ایشان نداشته‌اند و خانم ابتکار با این گفته قصد فرافکنی و تهمت زدن داشته و به دنبال عدم پاسخگویی است.

جلیلی با بیان این که خانم ابتکار بدترین شیوه مدیریتی را انتخاب کرده‌ است، تاکید کرد: این‌گونه اظهارنظرها مشکلی را برطرف نمی‌کند، بلکه هدف اصلی که مقابله با گرد و غبار است، در حاشیه موضوعاتی قرار می‌گیرد که جز اتلاف وقت و انرژی چیزی عاید مردم نخواهد شد. البته برای حل این مشکل نیاز به منابع مالی، انسانی و تکنولوژیکی است، اما به اراده جمعی عملگرا نیز شدیداً نیاز است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. برو یه سری بزن به دزفول تا یادبگیرید پیشرفت شهر یعنی چی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.