• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

افتخار می‌کنم روی نیمکت نفت هستم/ مکوندی انسان واقعی و مرد بزرگی است

  • کد خبر : 12814
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدافع نفت مسجدسليمان که هر وقت براي تيمش به ميدان رفته عملکرد خوبي داشته چند وقتي است که روي نيمکت مي نشيند اما به اين مسئله اعتراضي ندارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حامد محمودی در مورد عملکرد کلی تیمش گفت: در لیگی که اکثر تیم ها فقط […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدافع نفت مسجدسليمان که هر وقت براي تيمش به ميدان رفته عملکرد خوبي داشته چند وقتي است که روي نيمکت مي نشيند اما به اين مسئله اعتراضي ندارد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حامد محمودی در مورد عملکرد کلی تیمش گفت: در لیگی که اکثر تیم ها فقط به دنبال نتیجه گیری هستند تیم ما جزو معدود تیم هایی است که تماشگر پسند بازی می کند هرچند اگر هردو با هم باشد شرایط ایده آل می شود.

او در مورد نیمکت نشینی اش در چند بازی اخیر گفت: دو روز قبل از بازی با پیکان مصدوم شدم و نتواستم بازی کنم و در بازی های بعدی هم نظر مربی بوده که بازی نکنم و من هم هیچ مشکلی با این قضیه ندارم و افتخار می کنم روی نیمکت نفت نشستم. من بازیکنی نیستم که با نیمکت نشینی رفتارم عوض شود یا دنبال مسائل دیگری باشم، نه اهل چابلوسی هستم نه قصد ریاکاری دارم. مکوندی انسان واقعی و مرد بزرگی است که شخصیت بالایی دارد و حتماً خداوند در ادامه راه کمک مان می کند و تیم در لیگ برتر می ماند.

محمودی در پایان در مورد مشکلات مالی نفت افزود: من حرفی در این باره ندارم چون همه از وضعیتی که برایمان پیش آمده خبر دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1.  درود 
    در برابر تیم های بزرگ چه در خانه و چه در بیرون بدنبال کسب یک امتیاز باشید اگر جلوی تراکتور به یک امتیاز بسنده میکردیم الان بالاتر از استقلال خوزستان و رتبه یازدهم جدول بودیم نه پانزدهم الان با بازی های پیش رو که هر کدام از دیگری سخت تر است باید فکر چاره یی باشید به امید موفقیت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.