• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
کل اخبار 11802اخبار امروز : 2
0

کنفرانس خبری بهروز مکوندی پیش از بازی با تراکتور

  • کد خبر : 12805
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۶:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: ما مقابل تراکتورسازی تبریز قرار داریم که تیم قدرتمندی است. تراکتور تفاوت زیادی با ما دارد چون ما در انتهای جدول قرار داریم. آنها می خواهند سه امتیاز بگیرند تا به صدر جدول نزدیک شوند اما لازم است […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: ما مقابل تراکتورسازی تبریز قرار داریم که تیم قدرتمندی است. تراکتور تفاوت زیادی با ما دارد چون ما در انتهای جدول قرار داریم. آنها می خواهند سه امتیاز بگیرند تا به صدر جدول نزدیک شوند اما لازم است که ما هم سه امتیاز را بگیریم تا از قعر جدول فرار کنیم.

وی ادامه داد:ما با روند رو به رشدی که داشتیم در هفته های اخیر امتیازات بدی به دست نیاوردیم اما لازم است که نتایج بهتری بگیریم تا بتوانیم در هفته های آینده به این شرایط ادامه دهیم و با خیال راحت مسابقات را دنبال کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص محروم یا مصدوم تیمش خاطرنشان کرد: تیغ نورد محروم تیم ما است که سه اخطاره است.همچنین میلاد جعفری را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

وی بیان داشت: ما می دانیم تراکتورسازی مهاجم قدرتمندی به نام ادینیو دارد که سال هاست در لیگ ایران است و یکی از بهترین هاست و گل های زیادی به ثمر رسانده است. وی بازیکن خطرناکی است که باید مراقب او باشیم.البته سایر بازیکنان این تیم هم خطرناک هستند.البته سه هفته ای است دفاع مان بهتر شده و گل نخورده است و امیدوارم این روند در این بازی هم ادامه پیدا کند.

مکوندی عنوان کرد: ما قبلا هم با تیم هایی مثل تراکتورسازی بازی کرده ایم که قدرت شوتزنی بالایی داشته باشند.هم و غم مان این است که فرصت شوتزنی را به حریف ندهیم اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و این امکان وجود دارد این فرصت را به حریف بدهیم. امیدوارم خط دفاع مان این اجازه را به حریف ندهد و البته می دانم اگر هم اجازه بدهد دروازه بان خوب ما می تواند برابر آنها مقاوت کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12805

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.