• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل اخبار 11798اخبار امروز : 0
1

برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان

  • کد خبر : 12802
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۵:۲۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- کرسی آزاد اندیشی با موضوع انقلاب اسلامی 57 و دستاوردهای آن با حضور کارکنان، اعضای هیئت علمی، اساتید مدعو و جمع زیادی از دانشجویان در سالن اجتماعات شهید بهنام محمدی دانشگاه بر گزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- کرسی آزاد اندیشی با موضوع انقلاب اسلامی 57 و دستاوردهای آن با حضور کارکنان، اعضای هیئت علمی، اساتید مدعو و جمع زیادی از دانشجویان در سالن اجتماعات شهید بهنام محمدی دانشگاه بر گزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان بهرام نیک بخش رییس دانشگاه در ابتدای این نشست با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 35سال گذشته، نظام جمهوری اسلامی را یک نظام اسلامی و دینی برآمده از مردم خواند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را موضوعی گسترده دانست که ابعاد سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی را در بر می گیرد.
در ادامه محسن نصری استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل و مدرس دانشگاه اصفهان خطاب به دانشجویان گفت: مشکلات و کمبودهای جامعه را نباید به پای انقلاب گذاشت بلکه باید با در نظر گرفتن شرایط موجود به تحلیل مسایل انقلاب بپردازیم.
استاد نصری افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی نصیب کشور کرده است که در دنیا بی نظیر بوده به گونه ای که قدرت ها را متعجب و به تکاپو انداخته است .
این استاد دانشگاه گفت:انقلاب اسلامی یک رویداد بزرگ در زمان خود بود که به رهبری امام راحل و پشتیبانی مردم به ثمر نشست و تمامی معادلات سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی دنیا را برهم زد.
در پایان دانشجویان شرکت کننده در دو گروه موافق و منتقد به طرح دیدگاه های خود پرداختند که استاد نصری به سوالات آنان و همچنین حضار شرکت کننده پاسخ دادند.
لازم به ذکر است پاسخ به شبهات دانشجویی با موضوع این که پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی، نظام در تحقق اهداف و آرمان ها موفق عمل کرده از اهداف برپایی این نشست بوده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.