• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
2

افشین حیدری مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان شد

  • کد خبر : 1279
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پس از بازنشستگی پرویز پورفرخی در سمت مدیرکلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، افشین حیدری معاون میراث فرهنگی این اداره کل به این سمت گماشته شد .افشین حیدری پس از حضوری موفق در سمت معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در قریب به یک سال […]

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پس از بازنشستگی پرویز پورفرخی در سمت مدیرکلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، افشین حیدری معاون میراث فرهنگی این اداره کل به این سمت گماشته شد .افشین حیدری پس از حضوری موفق در سمت معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در قریب به یک سال گذشته توانست تحولات مثبت زیادی در این بخش ایجاد کند.

حیدری توانست صادرات 300 هزار دلاری در این بخش را در یک سال به 2 میلیون و 300 هزار دلار برساند و هدف گذاری یک سال آینده این معاونت را بر 10 میلیون دلار گذاشت.

وی نخستین معاونی در این سمت بود که برای استانداردسازی مصنوعات دستی استان خوزستان اقدام کرد و در گام نخست برای سه محصول از صنایع دستی خوزستان در اداره کل استاندارد اقدام شده است.

حیدری پیش از این در سمت مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان و سپس در سمت معاونت صنایع دستی این اداره کل مشغول به فعالیت بوده است و به نوعی از نیروهای بدنه اداره کل میراث فرهنگی خوزستان به شمار می آید.

منبع/ فارس

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.