• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

شورای ترافیک مسجدسلیمان تشکیل جلسه داد

  • کد خبر : 12783
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شورای ترافیک مسجدسلیمان تشکیل جلسه داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان با نزدیک شدن به ایام نوروز شورای ترافیک شهرستان به ریاست مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان تشکیل جلسه داد. دراین جلسه فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام نوروز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شورای ترافیک مسجدسلیمان تشکیل جلسه داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان با نزدیک شدن به ایام نوروز شورای ترافیک شهرستان به ریاست مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان تشکیل جلسه داد. دراین جلسه فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام نوروز بار ترافیکی افزایش می یابد که در این خصوص باید تدابیر ویژه با یک برنامه ریزی توام با خلاقیت داشته باشیم.

گوروئی با اشاره به مهمانپذیر بودن شهرستان در نوروز خواستار تعامل بین بخشی و با نظر کارشناسان راهور در خصوص روانسازی ترافیک در شهرستان شد. رييس شوراي تامين با اهمیت شمردن آموزش از دستگاههای مرتبط خواست با توجه به این مهم جوامع هدف از جمله دانش آموزان و اولیا و همچنین دانشجویان را در برنامه های آموزشی قرار دهند و در این رابطه دستور تشکیل کمیته آموزش را صادر کرد. در پايان فرماندار مسجدسليمان خواستار انجام خط کشی های معابر،حرس فضای سبز بلوارها، تعطیلی حفاری ها، ساماندهی پارکینگ ها، نصب علائم راهنمایی و برطرف نمودن معایب چراغ های راهنمایی سطح خیابان ها شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.