• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

مسعود رضائیان:
گرفتن وام کالا را در حال حاضر مسکوت گذاشته‌ام هرچند ضامن هم پيدا نکردم

  • کد خبر : 12775
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۶:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسعود رضائیان در مورد جدا شدن نفت مسجدسلیمان از انتهای جدول گفت: صعود ما سانتی‌متر سانتی‌متر است و ذره ذره جلو می‌رویم تا جایی که به نقطه اطمینان برسیم و در لیگ برتر بمانیم. بازیکنان ما با شرایطی که داریم از دل و جان مایه می‌گذارند و این نشان‌دهنده آینده روشنی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسعود رضائیان در مورد جدا شدن نفت مسجدسلیمان از انتهای جدول گفت: صعود ما سانتی‌متر سانتی‌متر است و ذره ذره جلو می‌رویم تا جایی که به نقطه اطمینان برسیم و در لیگ برتر بمانیم. بازیکنان ما با شرایطی که داریم از دل و جان مایه می‌گذارند و این نشان‌دهنده آینده روشنی است. آینده روشن از نظر من بقا در لیگ برتر است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: تاسیسات دریایی اسپانسر ما شده و بخش کوچکی از مشکلات تاحدودی حل شده است و امیدوارم در هفته‌های آینده مشکلات مالی ما بیشتر حل شود.

رضائیان در مورد دریافت وام کالا برای سفر تیم گفت: آن وام کالا 12.5 میلیون تومان بود که هنوز هم نتوانسته‌ام آن را از بانک بگیرم و گیر ضامن هستم. هرچند با گشایش کوچکی که در کار باشگاه شد فعلا پروژه وام کالا را مسکوت گذاشتم اما شاید در آینده دوباره به آن نیاز پیدا کنم. برایم جالب است همه را قانع کردم که این وام را برای باشگاه نیاز داشتم اما هنوز نتوانستم همسرم را قانع کنم که این وام برای باشگاه بوده است و او مدام به من می‌گوید این وام را برای چه می‌خواستی؟

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به هفته پرماجرای تیمش گفت: قرار بود که از اهواز با هواپیما به تبریز برویم که این اتفاق رخ نداد. پروازمان لغو شد و با اتوبوس به تبریز رسیدیم. خوشحال بودیم که دیگر از خاک دور شده‌ایم اما در تبریز گرفتار بارش برف شدیم و یک روز بازی عقب افتاد و هزینه‌های اقامت در هتل و بازگشت تیم افزایش پیدا کرد. پرواز ما لغو شد و مجبور شدیم هزینه بیشتری بدهیم. در نهایت هم بازیکنان ما خسته و کوفته با اتوبوس به مسجد‌سلیمان برگشتند. اتفاقات باشگاه ما مثل فیلم سینمایی دزد و دوچرخه است، تلخ و خنده‌دار یعنی با وجود اتفاقات بدی که برای‌مان رخ داد مقداری هم در آن طنز وجود دارد.

رضائیان در مورد داور مسابقه با گسترش فولاد تبریز گفت: می‌گویند نباید از داوران انتقاد کرد و علیه آنها هجمه‌ای ایجاد کرد اما من می‌گویم اگر ما مشتری خدمات داوران هستیم می‌توانیم از خدمات‌شان ابراز نارضایتی کنیم. ما از خدمات داوران راضی نیستیم. در این مسابقه آقای بابک وسیله‌بر در 20 دقیقه اول مسابقه به بازیکنان حریف کارت زردی نشان نداد آن هم در حالی که بازیکنان آنها مدام بازیکنان ما را می‌زدند و وقتی بازیکنان ما می‌دیدند که به حریف کارتی داده نمی‌شود اعتراض می‌کردند و کارت می‌گرفتند. این نحوه قضاوت باعث شد که عدالت به طور کامل اجرا نشود. اتفاق ملموسی هم در داوری رخ نداد که بگوییم در تلویزیون نشان داده می‌شود. کاری هم به او ندارم که برخی گفتند یک پنالتی می‌توانست به سود ما بگیرد.

وی ادامه داد: ما در مسجد‌سلیمان به سایپا باختیم اما به داور اعتراضی نداشتیم اما در این مسابقه در تبریز امتیاز گرفتیم اما از داوری گلایه داریم و داور نتوانست رضایت دو تیم را جلب کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جناب رضائیان باسلام واقعا برای شما این حرف وحدیث ها زشت است برادرشماکه توان یک وام کالا رانداریدچطورمیخواهیدتیم اداره کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.