• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

استخر مجموعه فرهنگی و ورزشی شهدای كارگر مسجدسليمان افتتاح شد

  • کد خبر : 12633
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هوشمند صفایی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: در راستای اهداف متعالی دولت خدمتگزار و به منظور حفظ و صیانت از نیروی كار شاغل در خوزستان و افزایش نشاط و شادابی كارگران اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان با بهره گیری از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هوشمند صفایی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: در راستای اهداف متعالی دولت خدمتگزار و به منظور حفظ و صیانت از نیروی كار شاغل در خوزستان و افزایش نشاط و شادابی كارگران اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان با بهره گیری از تمامی ظرفیت های فنی و عمرانی خود اقدام به احداث هفت مجموعه فرهنگی ـ ورزشی كارگران نموده و مجموعه های فوق را با نام شهدای كارگر متبرك كرده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: این مجموعه ها در شهرستان های مسجدسلیمان، آبادان، خرمشهر، اهواز، دزفول، اندیمشك و شوشتر احداث گردیده اند.

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح كرد: از ابتدای خدمتگزاری دولت تدبیر و امید، روند احداث و تكمیل پروژه های عمرانی مجموعه های كارگران استان جان تازه ای گرفته و با پیگیری و تلاش صورت پذیرفته مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمدتا ملی به این امر اختصاص یافته كه سهم شهرستان مسجد سلیمان مبلغ بالغ بر یك میلیارد تومان است.

صفایی یادآور شد: در همین راستا و در نتیجه تدابیر مذكور تعداد دو پروژه عمرانی مربوط به احداث استخرهای سرپوشیده در شهرهای مسجدسلیمان و دزفول تكمیل و آماده بهره برداری شد. امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر پروژه استخر سرپوشیده شهدای كارگر شهرستان مسجد سلیمان افتتاح شد.

وی عنوان كرد: احداث مجموعه فرهنگی ـ ورزشی شهدای كارگر مسجدسلیمان از سال 79 در زمینی به مساحت حدود پنج هكتار آغاز شده و با صرف هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال شامل سالن ورزشی چند منظوره، زمین چمن فوتبال، سكوی تماشاگران، دیواركشی و محوطه سازی فاز اول مجموعه، خرید تجهیزات و انشعابات گاز، آب و برق است.

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: روند اجرایی پروژه استخر مجموعه از سال 89 و پس از شناسایی پیمانكار آغاز و با زیربنای حدود دو هزار و 200 متر مربع احداث و امروز افتتاح شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين مراسم نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

IMG_2432 copyIMG_2379 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جا داره از زحمات جناب مهندس محمد جواد نجف پور مديرعامل شركت پارس آب خوزستان(پيمانكار محترم) و پرسنل ايشان قدرداني كنيم. واقعا زحمت كشيدند . خدا قوت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.