• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
0

بهروز مکوندی: باید به روند پیروزی‌های‌مان ادامه دهیم

  • کد خبر : 12517
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶

بهروز مکوندی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر صبای قم در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: ابتدا باید درگذشت آزاده شهيد علي عسكر پروین، جانباز جنگ تحمیلی و همچنین جلیلی یکی از ورزشکاران جوان شهرمان را تسلیت بگویم. وی ادامه داد:‌ در بازی برابر صبا تمام تلاش مان این بود که […]

بهروز مکوندی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر صبای قم در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: ابتدا باید درگذشت آزاده شهيد علي عسكر پروین، جانباز جنگ تحمیلی و همچنین جلیلی یکی از ورزشکاران جوان شهرمان را تسلیت بگویم.

وی ادامه داد:‌ در بازی برابر صبا تمام تلاش مان این بود که برنده باشیم و سعی کردم از بازیکنان سرعتی و تکنیکی بیشتر استفاده کنم. تیم صبا هم بسیار بسته بازی می‌کرد، البته وقتی به گل رسیدیم راحت‌تر بازی کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ادامه داد: صبا در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کرد و باعث شد چند دقیقه بازی از دست ما خارج شود اما خیلی زود بازی را در دست گرفتیم و به گل هم رسیدیم. باید به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم تا شرایطمان را در جدول رده‌بندی بهتر کنیم.

مکوندی در خصوص عملکرد کارلوس برزیلی در ترکیب تیمش خاطرنشان کرد: نوع بازی این بازیکن در نیمه اول با نیمه دوم تفاوت داشت و علتش هم در نوع بازی حریف بود در نیمه دوم تغییرات ایجاد کردیم تا کارلوس آزادانه‌تر بازی کند چرا که به خوبی می‌داند این بازیکن با سرعتی که دارد هرچه به دروازه نزدیک‌تر باشد مؤثرتر است.

وی با بیان این که موقعیت‌هایی داشتیم که از آن ها به خوبی استفاده نکردیم، ادامه داد: باید کاری کنیم تا در هفته‌های آینده این اتفاق رخ ندهد و به خوبی از موقعیت‌هایمان بهره ببریم. ما در هر بازی شکل بازیمان متفاوت با مسابقه قبل است، نوع بازی حریف و توانایی خودمان موجب می‌شود تا یک تاکتیک خاص اتخاذ کنم امروز هم از بازیکنانی استفاده کردم که به نظر می‌توانستند مؤثرتر باشند.

مکوندی با بیان این که نسبت به هیچ بازیکنی نگاه بد ندارم افزود:‌ همیشه سعی می‌کنم با توجه به توانایی بازیکنان از حضور آنها استفاده کنم برای تعویض سوم نباید عجله می‌کردم و باید طبق برنامه پیش می‌رفتم تا زمانی که محمدی وارد زمین شد بازی برابر پیش می‌رفت؛ اما خوشبختانه تعویض به موقعی انجام دادم.

وی ادامه داد: هیچ‌کدام از تعویض‌ها از قبل مشخص نیست و بنا به شرایط مسابقه تصمیم می‌گیریم که چه بازیکنی وارد زمین شود. خلق موقعیت زیاد روی دروازه تیمی که تدافعی بازی می‌کند خیلی سخت است امروز هم صبا واقعاً‌ تدافعی بازی می‌کرد و به همین دلیل نتوانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:‌ ما خیلی دوست داریم هجومی بازی کنیم اما شکل بازی صبا به گونه‌ای بود که این اجازه را به ما نمی‌داد امروز از همه نظر برتر از صبا بودیم اما نتوانستیم خطرهای زیادی خلق کنیم.

مکوندی در مورد عملکرد داوری در این مسابقه تصریح کرد: در دقیقه 90 فکر می‌کنم روی بازیکنان ما در محوطه جریمه خطا شد من چون نزدیک صحنه بودم این خطا را دیدم؛ اما داور پنالتی اعلام نکرد امیدوارم من اشتباه کرده باشم و تصمیم داور درست باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.