• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

آقای وزیر محترم نفت:
آیا می دانید تیم های نفت تهران و نفت مسجدسلیمان هر دو پایتخت نشین هستند؟!

  • کد خبر : 12366
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ پژمان کیماسی: همه می دانیم که تاریخ پیدایش نفت در ایران بر می گردد به سال 1287، آنجا که مته های سر سخت حفاری دل سرزمین مسجد سلیمان را شکافت و نفت با لبخندی سیاه متولد شد. نفت، واژۀ سه حرفی که مردم دیار من جزء سیاهی رنگش چیزی به یادگار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ پژمان کیماسی: همه می دانیم که تاریخ پیدایش نفت در ایران بر می گردد به سال 1287، آنجا که مته های سر سخت حفاری دل سرزمین مسجد سلیمان را شکافت و نفت با لبخندی سیاه متولد شد. نفت، واژۀ سه حرفی که مردم دیار من جزء سیاهی رنگش چیزی به یادگار از آن ندارند.

امروزه تنها دلخوشی مان از نفت، تیم فوتبالی است که هر لحظه اش تن علاقه مندان را با دل نگرانی هایش می لرزاند. دل نگرانی از سقوط تیم، دل نگرانی شکست های متوالی، دل نگرانی رفتن مربی، دل نگرانی و دل نگرانی و دل نگرانی …

آقای وزیر محترم نفت فکر نمی کنید که نفت به سرزمین مسجدسلیمان بدهکاری زیاد دارد؟! از بحث های اقتصادی، رفاه، اشتغال و خیلی چیزهای دیگر می گذریم و فقط به بحث فوتبال شهرمان می پردازیم و بس. آدمهای کم توقعی هستیم این طور فکر نمی کنید؟! هر گونه که حساب و کتاب و به قول امروزی ها آنالیز می کنیم فرقی بین دو تیم نفت مسجد سلیمان و نفت تهران نمی بینیم. پس چرا تفاوت از زمین تا ثریاست؟

هنوز که هنوزه دست های مردم مسجدسلیمان پینه بسته ی حفاری های گذشته نفت تا به امروز است. آیا فکر نمی کنید که موقع فشردن این دست های خسته است؟ بهتر نیست کمی هم به فوتبال دیار اولین چاه نفت خاورمیانه توجه کرد؟!

همین تیم فوتبال نقطه امید جوانان این دیار گردیده، یاس را با عدم حمایتتان تزریق نکنید. نیم نگاهی به اعداد و ارقام هزینه های تیم فوتبال نفت تهران بیندازید همان نیم نگاه را هم به فوتبال نفت مسجدسلیمان. مگر این دو تیم از یک جا تغذیه مالی نمی شوند؟!

اگر نفت تهران پایتخت نشین است، تیم نفت مسجدسلیمان هم در پایتخت نفتی ایران به سر می برد پس می طلبد نگاه خاصی به تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. با عرض سلام . نویسنده محترم متن بالا برادر کیماسی . گوياایشان نمی خواهد این منطقه آباد شود و تقصیر این و آن نیست . … البته شاید بنده اشتباه می کنم و شاید از کج فهمی بنده است . انشاا.. به حق مهدی موعود (عج) حق به حق دار برسد . ما که از اين مسئولین نا امید شده ایم .!!!

  2. عالی…..بسیار عالی
    مثل همیشه قلم تان تکان دهنده است اقای کیماسی

  3. مطلب هم احساسی هم محکم.ممنون

  4. با سلام به نویسنده محترم.مطلبتان را خواندم. به نوعی دلم گرفت. مگه این شرکت نفتی ها نمیخوان تیم تو لیگ بمونه.بخدا باید روزی صدتا از این مطالب کار بشه

  5. من یک هوادار دو آتیشه هستم/بله شما درست میگین اقای نویسنده.اقای وزیر شاید ندانند که ما در پایتخت نفتی ایران زندگی می کنیم .به قول شما کی میخواد این نفت بدهیهایش را به مسجدسلیمان بدهد

  6. عجب تیترییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  7. اقای مرادی با سلام . ممنون میشم اطلاعاتی درباره اقای کیماسی به ما بدین. ایشان در مسجدسلیمان زندگی می کنن؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.