• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

صمد مرفاوي: هواداران نفت يك امتياز مثبت براي اين تيم هستند

  • کد خبر : 12347
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۷:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقه تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران از هفته هجدهم لیگ برتر که عصرپنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با نتیجه بدون گل مساوی خاتمه یافت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالصمد مرفاوی که در پایان بازی تیمش با تیم نفت مسجدسلیمان به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقه تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران از هفته هجدهم لیگ برتر که عصرپنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با نتیجه بدون گل مساوی خاتمه یافت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالصمد مرفاوی که در پایان بازی تیمش با تیم نفت مسجدسلیمان به سوالات خبرنگاران این شهر پاسخ می داد گفت: تیم نفت قصد داشت از طریق کناره ها و ارسال توپ به روی دروازه به گل برسد که ما اجازه ندادیم این اتفاق رخ دهد. وی اضافه کرد: ما راههای هوایی تیم نفت مسجدسلیمان را بسته و اجازه کار به آنان را از طریق ارسال های مستقیم ندادیم.

مرفاوی با اظهار رضایت از بازی بازیکنانش گفت: آنان برنامه های داده شد را به خوبی اجرا و اجازه کار به حریف را ندادند. سرمربی تیم پیکان تهران با اشاره به هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: این تیم از هواداران و مشتاقان خوبی بهره می برد که این یک امتیاز مثبت برای این تیم است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.