• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
2

برگزاری جشن بهبود یافتگان و خانواده به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 12326
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر جشن بهبود یافتگان از مواد مخدر و خانواده در فرهنگ سرای جوان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم که توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان برگزار شد مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان و رییس ستاد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر جشن بهبود یافتگان از مواد مخدر و خانواده در فرهنگ سرای جوان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم که توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان برگزار شد مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان و رییس ستاد در سخنانی اظهار داشت: ما برنامه های مهمی در امر مبارزه با مواد مخدر داریم ما معتاد را به عنوان یک بیمار نگاه می کنیم و باید تلاش کرد که این بیماران را با کمک و همت خودشان درمان کنیم و به جامعه بازگردانیم.

فرماندار مسجدسليمان ادامه داد: ما زمانی درگیر جنگ تحمیلی و در آن جبهه مشغول نبرد بودیم و در حال حاضر در جبهه ای  سخت به نام اعتیاد باید کار کنیم چرا که این دشمن خانمانسوز با شبیخون بنیان خانواده را هدف می گیرد. گوروئی گفت: باید از همه افراد و مجموعه هایی که در این امر در تلاش هستند قدردانی کرد و با اشاره به زمان بعد از درمان اظهار داشت: به لطف پروردگار و نگاه ویژه مدیران ارشد استانی از جمله استاندار محترم جناب دکتر مقتدایی مشکلات مسجدسلیمان یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن است. مهندس گوروئي گفت: با تصمیماتی که در شورای اشتغال و ستاد مبارزه با مواد مخدر گرفته ایم توجه ویژه ای به مشکلات اشتغال بهبود یافتگان داریم و همچنین صندوق مهر امامرضا(ع) آمادگی دارد در زمینه پرداخت تسهیلات  اشتغال به این افراد همکاری نماید.

IMG_6521IMG_6496IMG_6499

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.