• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
1

بیانیه هیأت رییسه واحد مسجدسلیمان و پایگاه های مقاومت بسیج در محکومیت توهین به ساحت مقدس رسول مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص)

  • کد خبر : 12302
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۳۷

پایگاه های مقاومت بسیج و هیأت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در محکومیت اقدام نشریه شارلی ابدو در توهین به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) اقدام به انتشار بیانیه نمودند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن بیانیه منتشر شده به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم «فَإن کَذَّبُوکَ فَقَد کُذِّبَ […]

پایگاه های مقاومت بسیج و هیأت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در محکومیت اقدام نشریه شارلی ابدو در توهین به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) اقدام به انتشار بیانیه نمودند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن بیانیه منتشر شده به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَإن کَذَّبُوکَ فَقَد کُذِّبَ رُسُلٌ مِّن قَبلِکَ جَاءُو بِالبَیِّنَاتِ وَ الزُّبُرِ وَ الکِتَابِ المُنِیرِ»

پس اگر این (بهانه جویان) تو را تکذیب کنند، (چیز تازه ای نیست) رسولان پیش از تو (نیز) تکذیب شدند، پیامبرانی که دلایل آشکار، و نوشته های متین و محکم، و کتاب روشنی بخش آورده بودند. (آل عمران –۱۸۴)

بار دیگر از اروپا فتنه ای تازه در هتک حرمت به ساحت مقدس اشرف کائنات و ختم رسل حضرت محمد مصطفی(ص) شکل گیری شد که بر همگان واضح است هر چند این توهین از سوی نشریه «شارلی ابدو» فرانسه صورت گرفته اما رد پای دشمنان قسم خورده اسلام بویژه رژیم صهیونیستی اسراییل در آن به خوبی دیده می شود.

آری یک بار دیگر مشرکان متجدد و دشمنان قسم خورده اسلام عزیز با حمایت سردمداران غاصب و وحشی صهیونیستی دست به توهینی بی شرمانه علیه پیامبر نور و رحمت و مهربانی اسلام زدند تا بار دیگر پرده از چهره خبیث و شیطانی خود بردارند و اوج نفرت و کینه خود از اسلام و وحدت اسلامی را نشان دهند، مدعیانی که در ظاهر حامی احترام به عقاید افرادند و به این بهانه همواره جمهوری اسلامی ایران را بخاطر فرقه ضاله و انحرافی بهائیت تحت فشار قرار می دهند ، امروز براحتی به عقاید بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون نفر مسلمان جهان توهین می کنند و با اعلام اینکه آزادی بیان وجود دارد براحتی چشم بر این تضییع حقوق مسلمانان می بندند، اما در همان کشورها احدی حق پرسش از هولوکاست و یا اعتراض به هم جنس بازی را ندارد جالب آن که اسلام بعنوان دومین دین در کشور فرانسه شناخته می شود، به طور علنی این ماجرا پرده از نژاد پرستی دینی این کشورها بر می دارد که حتی برای شهروندان مسلمان خود نیز احترام قائل نیستند، البته این فاسقان با تحریف ادیان ناب الهی به سمت منافع خود چهره ای بسیار ناپسند از ادیان اصیل را به نمایش گذاشته اند.

این چه آزادی بیانی است که در یک جا به خود اجازه می دهند به مقدسات مذهبی پیروان دینی با بیش از یک میلیاردو پانصد میلون نفر توهین کنند اما در جایی دیگر پرداختن به برخی موضوعات واقعی را مانع می شوند و سخت ترین مجازات را برای کسانی که به این قبیل موضوعات می پردازند در نظر می گیرند؟ در دین مبین اسلام همان دینی که خار چشم دولت های استکباری است اهانت به کلیه ادیان الهی مردود شمرده می شود و در صورت وقوع چنین عمل قبیحی علیه مقدسات سایر ادیان، شاهد اعتراضات گسترده جامعه مسلمانان خواهیم بود.

کشورهایی که چنین توهین بی شرمانه ای راهدایت و راهبری نمودند باید آیا نمی خواهند قبول کنند دیگر مثل گذشته نمی توانند ادعا حکمفرمایی بر جهان را داشته باشند؟ آیا رژیم پلید اسراییل هنوز متوجه نشده که مردم مسلمان و آزدایخواه جهان که هرروز بیدارتر از قبل می شود و بر نفرتشان علیه این رژیم که بازیگردان اصلی تمام حرکت های ضد اسلام است افزوده می شود؟ رژیم شیطانی اسراییل نمی خواهد دست از این اقدامات دد منشانه که باعث جریه دار شدن دل مسلمانان جهان و دیگر آزادیخواهان غیر مسلمان می شود دست بردارد؟ رژیم خونحوار اسراییل که با حمایت همه جانبه آمریکا و انگلیس نتوانست در نبرد با مردم غزه که از امکانات کم نظامی و مردمی برخوردار بودند، پیروز از کارزار خارج شود . نمی داند دیگر دوران تاختن به سر رسیده و هر لحظه امکان دارد اعتراضات جهانی در شکل دیگری که بطور حتم نابود کننده این رژیم است تجلی پیدا کنند؟

خدا را شاکریم که هرروز با درایت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (دام عزته) بر اتحاد بین مسلمین افزدوه می شود و با بر ملا شدن توطئه اجانب و دول استکباری علیه مسلمانان، پرچم مقدس اسلام برافراشته تر از قبل می شود و دل های بیشتری را به سمت دین کامل و سرشار از مهربانی و زیبایی اسلام می کشاند ودیگر هیچ توطئه ای نمی تواند جلودار گسترش روز افزون اسلام درجامعه جهانی گردد و با بسر آمدن دوره مکاتب دست ساخته غربی ها که بر اساس منافعشان می باشد به زودی وعده خداوند که می فرمایند :« وَ رَأَیتَ النَّاسَ یَدخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفوَاجا» محقق خواهد گشت.

در پایان ما دانشگاهیان واحد مسجدسلیمان ضمن ابراز تأسف از حوادث تروریستی در نقاط مختلف جهان از جمله حادثه تروریستی اخیر در پاریس، اقدام غیر اخلاقی نشریه شارلی ابدو در نوهین به ساحت مقدس نبی اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) را محکوم می کنیم و از مسؤولان کشور می خواهیم با استفاده از ظرفیت های قانونی در نظام حقوقی بین الملل، این توهین بی شرمانه را پیگیری و پاسخ را به سمع امت اسلامی برسانند هم چنین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهانیم که با برخی از روزنامه های معلوم الحال که بعد از انتشار کاریکاتور توهین آمیز از رسول مهربانی حضرت محمد(ص)، متأسفانه دانسته یا نادانسته با توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام هم صدا شده اند برخورد قاطع و قانونی داشته باشند.

والسلام – پایگاه های مقاومت بسیج و هیأت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.