• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 1
1

حسين مالکي:
از مردم مسجدسليمان مي خواهم تيم را دربرابر پيکان تنها نگذارند

  • کد خبر : 12299
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۷:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حسین مالکی درباره اردوی بندرعباس و شرایط نفت گفت: اردوی بندرعباس در حد یک تیم لیگ برتری نبود اما تیم ما اهدافی دارد که برای رسیدن به آن تمام سختی ها و موانع جلویمان را برخواهیم داشت. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. شاید قهرمانی در جام چهارجانبه خوزستان اهمیت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حسین مالکی درباره اردوی بندرعباس و شرایط نفت گفت: اردوی بندرعباس در حد یک تیم لیگ برتری نبود اما تیم ما اهدافی دارد که برای رسیدن به آن تمام سختی ها و موانع جلویمان را برخواهیم داشت. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. شاید قهرمانی در جام چهارجانبه خوزستان اهمیت چندانی نداشت اما روحیه تیم را از نظر بازی تدارکاتی بسیار بالا برد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی درمورد زود برگزار شدن لیگ برتر گفت: از قبل به باشگاه ها اعلام شده بود که امکان زوتر برگزار شدن لیگ برتر وجود دارد پس بهانه برای هیچ تیمی نیست. تیمی که برنامه‌ریزی داشته باشد به اهدافش رسیده است ، ما ایرانی ها همیشه دنبال بهانه هستیم. بازیکن رامهرمزی نفت در مورد ماندن نفت در لیگ گفت:

ما بازیکنان تمام سعیمان را انجام خواهیم داد تا بتوانیم در لیگ بمانیم اما باید مدیریت و مسئولان در کنار ما تلاش کند و این تلاش به حرف نباشد و به مرحله ی عمل برسد. هافبک تیم نفت مسجدسلیمان در انتها گفت: امیدوارم در همان بازی اول لیگ برتر با تلاش بازیکنان و مردم پورشور مسجدسلیمان پیکان را شکست دهیم و به آینده امیدوار شویم.این راباید بگویم بعضی از سایت ها به تمسخر نوشته انتد که تیم نفت باز نیز اعتصاب کرد، مردم خوب مسجدسلیمان بدانند بازیکنان تا آخرین نفس برای ماندن تیمشان در لیگ می جنگند و در بدترین شرایط مالی ، امکاناتی و راهی با غیرتمان می خواهیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم. امیدواریم آنها را در ورزشگاه ببیینیم و بتوانیم با شادی بدرقه شان کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. زنده باد بازیکنان باتعصب نفت.بجز 3تیم  من فکر نمیکنم تیمی اندازه ما تماشاگرداشته باشه.حتی تماشاگران تمرینات ما از خیلی تیمهای لیگ برتری بیشترند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.