• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان:
مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان قبل از بازی با پیکان برطرف می‌شود

  • کد خبر : 12294
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۷:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: مدیرعامل تیم نفت مسجدسلیمان با بیان این که بی‌پولی تنها مشکل نفت مسجدسلیمان در این مقطع زمانی است، گفت: مسئولان وعده برطرف شدن مشکلات مالی قبل از بازی با پیکان را دادند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان، درباره تغییر برنامه‌های لیگ بر‌تر اظهار داشت: این تغییر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: مدیرعامل تیم نفت مسجدسلیمان با بیان این که بی‌پولی تنها مشکل نفت مسجدسلیمان در این مقطع زمانی است، گفت: مسئولان وعده برطرف شدن مشکلات مالی قبل از بازی با پیکان را دادند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان، درباره تغییر برنامه‌های لیگ بر‌تر اظهار داشت: این تغییر برنامه سبب لغو بازی استتقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان شد. وی افزود: در تعطیلات دراز مدت معمولاً تیم‌ها بازی‌های تدارکاتی خود را در روزهای آخر برگزار می‌کنند تا بتوانند ارزیابی کاملی از عملکرد تیم خود داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان کرد: از نظر جسمانی و آمادگی فیزیکی مشکلی در تیم وجود ندارد و فقط میلاد جعفری بازیکن جوان ما با مصدومیت مواجه شده است. وی درباره بحث بی‌پولی تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: تنها مشکل تیم زرد پوش مسجدسلیمان در این مقطع زمانی بی‌پولی است و مسئولان وعده برطرف شدن این مشکل را تا قبل از بازی با پیکان تهران داده‌اند.

رضاییان درباره بازی بعدی نفت مسجدسلیمان در لیگ بر‌تر گفت: امیدواریم پس از این تعطیلات طولانی و تمرینات سخت بتوانیم با یک برد شیرین مزد زحمات خود را بگیریم و مشکلات مالی تیم کمی برطرف شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. دکتر رضاییان عزیز و زحمت کش، در این مقطع زمانی مشکل مالی، تنها مشکل نفت نیست. بزرگترین مشکل نفت است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.