• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

آغاز فعاليت پايگاه اطلاع رساني زاگرس خبر

  • کد خبر : 12285
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسجدسليمان يكي از شهرهاي استان خوزستان است كه با توجه به جمعيت، بيشترين خبرنگار و فعال مطبوعاتي را در خود جاي داده است. همچنين به گواه دكتر مقتدايي استاندار خوزستان سايت هاي خبري اين شهرستان از فعال ترين سايت هاي خوزستان مي باشند. در اين ميان اخيراً سايت زاگرس خبر با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسجدسليمان يكي از شهرهاي استان خوزستان است كه با توجه به جمعيت، بيشترين خبرنگار و فعال مطبوعاتي را در خود جاي داده است. همچنين به گواه دكتر مقتدايي استاندار خوزستان سايت هاي خبري اين شهرستان از فعال ترين سايت هاي خوزستان مي باشند. در اين ميان اخيراً سايت زاگرس خبر با مديرمسئولي امين كاشاني بيرگاني يكي از فرزندان مسجدسليمان به جمع سايت هاي حوزه زاگرس افزوده شده است كه سعي در پوشش اخبار و رويدادهاي مناطق بختياري نشين دارد. كاشاني در پستي براي شروع به كار اين سايت آورده است:

منطقه جغرافیایی زاگرس علی رغم همه منابع خدادادی و ظرفیت های عظیمی که دارد، نتوانسته مانند مناطق دیگر کشور مسیر توسعه متوالی و متوازنی را طی کند. در همین راستا وجود رسانه ها و سایت های مستقل خبری که دغدغه انعکاس مشکلات مردم را داشته باشند از اهمیت زیادی در رفع این محرومیت ها و پیشبرد فرایند توسعه همه جانبه منطقه زاگرس برخوردار است. به همین دلیل بنا بر رسالتی که در رفع محرومیت های این منطقه بر گردن تک تک ما وجود دارد، اقدام به راه اندازی سایت خبری زاگرس نموده و دست تک تک شما فرهیختگان زاگرس تبار را می فشارم. خط مشی و هدف اصلی این سایت ندای محرومیت،مظلومیت و مشکلات مردم حوزه زاگرس و به ویژه مردمان لر می باشد… زاگرس خبر به نشاني khabarzagros.ir قابل مشاهده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.