• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 1
1

كاپيتان نفت مسجدسليمان:
مجبور بودیم اعتصاب کنیم/برای شکست پیکان مصمم هستیم

  • کد خبر : 12279
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- كاپيتان تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با بیان این‌که مي​دانستيم اعتصاب جنبه خوبي ندارد، گفت: مجبور بوديم اين كار را انجام دهيم تا به مسوولان بگوييم كه هر چه سريع​تر مشكل را حل و بيشتر به تيم توجه كنند. حميد بوحمدان اظهاركرد: خدا را شكر تيم​مان اکنون شرايط خوبي دارد و بدنسازي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- كاپيتان تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با بیان این‌که مي​دانستيم اعتصاب جنبه خوبي ندارد، گفت: مجبور بوديم اين كار را انجام دهيم تا به مسوولان بگوييم كه هر چه سريع​تر مشكل را حل و بيشتر به تيم توجه كنند.

حميد بوحمدان اظهاركرد: خدا را شكر تيم​مان اکنون شرايط خوبي دارد و بدنسازي خيلي خوبي هم داشته‌ايم، البته بازي​هاي تداركاتي كمي داشتيم ولی ​توانستيم تمرينات بسيار خوبي داشته باشيم و ان‌شاالله با تمام قوا بتوانیم گام اول را در بازي با پيكان برداريم و اين تيم را در خانه خودمان ببريم.

وي افزود: تمام بازيكنان‌مان براي بازي با پيكان آماده​اند و تمام بازيكنان به جز سالارزاده آماده و در اختيار تيم هستند. تيم پيكان هم با آمدن مرفاوي، خيلي هماهنگ​تر و منسجم​تر شده است و ما هم با تمام قوا مقابل آن‌ها ظاهر مي​شويم تا بازي را ببريم.

بازيكن تيم فوتبال نفت مسجدسليمان درباره اعتصاب برخي بازيكنان اين تيم به دليل مشكلات مالي، گفت: فکر مي​كنم هنوز مشكلات مالي تيم​مان حل نشده است و ما در حالی که در بهترين شرايط تيمي و بدنسازي بوديم باتوجه به این‌که واقعا بازيكنان‌مان مشكل مالي داشتند و كسي هم پاسخگوي‌مان نبود، دو روز تمرين نكرديم كه خودمان هم از اين موضوع ناراحت بودیم ولي واقعا مجبور بوديم، چرا كه كسي پاسخگوي اين مشكل‌مان نبود و به نظرم طي دو روزي كه تمرين نكرديم، آن كسي كه بايد متوجه این مشکل مي​شد، متوجه شد. به هر حال اكنون به تمرينات برگشته​ايم تا كارمان را با تمام قوا انجام دهيم.

وي بيان‌كرد: خودمان هم مي​دانستيم كه اعتصاب جنبه خوبي ندارد ولي مجبور بوديم اين كار را انجام دهيم؛ چرا كه چهار ماهي است كه هيچ دريافتي‌اي از باشگاه نداشتيم و مشكلات مالي ما واقعا حاد است و در شرايطي تمرين مي​كنيم كه واقعا برخي بازيكنان​مان مشكل مالي دارند. به هر حال با اين كار سعي كرديم به مسوولان بگوييم كه هر چه سريع​تر مشكل را حل و بيشتر به تيم توجه كنند.

بوحمدان افزود: پس از آن اعتصاب هم مسوولان قول دادند كه در اين هفته مشكل مالي تيم را حل كنند كه اگر به همين صورت شود، كار ما خيلي راحت​تر پيش مي​رود. من با تمام وجود كارم را انجام مي​دهم و تا آن​جا كه مي​توانم به بازيكنان تيم هم مي​گويم كه با تمام وجود كار كنند. به هر حال مشكلات مالي يك روز حل مي​شود ولي اميدوارم روزي نباشد كه دير شده باشد.

وي گفت: خدا را شكر موضوع اعتصاب تمام شد و مطمئن باشيد تمام بازيكنان آن را فراموش كرده​اند و درست است كه مشكل مالي داریم ولي در زمين تمام مشكلات را كنار مي​گذاریم و همگي یکدل و مصمم هستيم كه بازي با پيكان را با پيروزي پشت سر بگذاريم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.