• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 1
0

جلسه ستادهماهنگی خدمات سفرمسجدسلیمان برگزارشد

  • کد خبر : 12254
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در جلسه ای که به منظور هماهنگی اعضای ستاد خدمات سفر در فرمانداری مسجدسليمان برگزار شد مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت: باید تلاش کنیم امسال با بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد این ستاد در سال گذشته عملکرد بهتری را در امسال داشته باشیم تا سطح رضایت مندی مسافرین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در جلسه ای که به منظور هماهنگی اعضای ستاد خدمات سفر در فرمانداری مسجدسليمان برگزار شد مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت: باید تلاش کنیم امسال با بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد این ستاد در سال گذشته عملکرد بهتری را در امسال داشته باشیم تا سطح رضایت مندی مسافرین بالاتر برود.

مهندس گوروئی با اشاره به این که ستاد خدمات سفر مختص به زمان خاص نیست گفت: این ستاد باید در طول سال به صورت مستمر خدمات خود را ارائه دهد و میراث فرهنگی با برنامه ریزی اصولی و نوآوری بتواند از پتانسیل سفر که هم بعد فرهنگی که شناساندن فرهنگ غنی مسجدسلیمان و هم در بعد اقتصادی با ایجاد اشتغال به نحواحسن استفاده نماید و خواستار تلاش بیشتر اداره میراث فرهنگی و گردشگری و ادارات مرتبط با این موضوع شد.

فرماندار مسجدسليمان در ادامه گفت: امروز کاروان راهیان نور ظرفیت خوبی است و می توان گردشگری معنوی را هم اشاعه داد و ایثار و از جان گذشتگی فرزندان این شهرستان را همچون بهنام محمدی به همه بشناسانیم. وي در آخر از همه دستگاههای مرتبط با سفر خواست ملاحضات فرهنگی، زیست محیطی، بهداشتی و اقتصادی سفر را در کمیته های زیرمجموعه این ستاد کارشناسی نمایند تا مبادا این فرصت خوب باعث یک چالش اجتماعی شود و در این خصوص به دستگاههای اجرایی مرتبط دستوراتی را ابلاغ نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام . با تشکر از مجموعه فرمانداری و فرماندار محترم شهرستان جهت برنامه ریزی و ایجاد این جلسات در جهت رشد همه جانبه و ایجاد بسترهای مناسب در سطح شهرستان و منطقه برای پیشرفت بیشتر شهرستان . آقای فرماندار همانطور که می دانید سفر و گردشگری یکی از ارکان پیشرفت یک شهرستان چه از بعد اقتصادی و ابعاد دیگر است . پس انتظار می رود با ایجاد شرایط مناسب و بسترهای گردشگری مناسب و ارزان و آسان کردن مسافرات مردم دیگر شهرهای کشور و استان به شهرستان مثل : ایجاد تورهای گردشگری ارزان قیمت ، جابجایی مسافران با اوتوبوس و مینیبوس با قیمت مناسب جهت گردشگری ایشان به مناطق مختلف (آثار باستانی ، موزه مسجدسلیمان (مناطق نفتی و کارخانجات قدیمی) ، دریاچه ها و سدها و ایجاد تور کوه نوردی و مسابقات کوه نوردی و یا مسابقات موتور سواری ( با توجه به وجود تپه و ماهور ها ) و یا مسابقات اسب سواری و غیره می توان مردم شهرستانهای مختلف و مسجدسلیمانیها در جاه های دیگر را به مسافرت به شهرستان تشویق کرد تا بتوان از این طریق هم اقتصاد شهر رونق گیرد و هم فرهنگها با هم مبادله شود و در نهایت شادابی و خوبیها را در بین مردم ایجاد کرد . انشا.. که این گونه شود و اقتصاد شهر نیز رونق گیرد . البته در این بین سازمان میراث فرهنگی و گردش گری نیز می تواند نقش مهمی همراه با نخبگان شهر و اعضای گروه های سمنها ( سازمانهای مردم نهاد ) داشته باشند انشا..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.