• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور در آموزش و پرورش مسجدسليمان

  • کد خبر : 12188
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور با حضور عیدیوندی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش و سرهنگ جوانی فرمانده سپاه و مسئولین بسیج دانش آموزی دختر و پسر در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي اين […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور با حضور عیدیوندی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش و سرهنگ جوانی فرمانده سپاه و مسئولین بسیج دانش آموزی دختر و پسر در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي اين اداره در ابتدا عیدیوندی ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم(ص) بیان کرد: تمام اقدامات لازم در خصوص اعزام دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی فتح المبین صورت پذیرفته و هیچ مشکلی وجود ندارد.

سرهنگ جواني نيز ضمن انزجار و محکوم کردن نشریه فرانسوی به خاطر توهین به پیامبر اسلام (ص) بیان نمود: خداوند اساس عالم را با وجود آدمی بنا نهاده است و اساس آدمی هم تربیت است.وی گفت: انسان تربیت شده خیرخواه و نیک هم هست وهمه احساس رضایت نسبت به آن فرد دارند. وی هدف از اعزام كارونان راهیان نور را تربیت و ترویج فرهنگ شهید و شهادت، دانست. لازم به ذکر است در این جلسه مقرر گردید در روزهای 8و9 بهمن ماه 93 تعداد1000دانش آموز و مربی دختر در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی فتح المبین اعزام گردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.