• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 0
2

بیانیه دانشکده سما مسجدسلیمان بخاطر اهانت به پیامبر اکرم

  • کد خبر : 12166
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۶:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بسم الله الرحمن الرحیم. الحمد الله رب العالمین والصلوه و السلام علی سیدنا و نبینا محمد وآله الطاهرین سیما بقیه الله فی الارضین. اقدام برخی روزنامه های فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) قلوب مومنان عالم را غمگین نمود و بار دیگر ذات ستیزه جویی آنان را در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بسم الله الرحمن الرحیم. الحمد الله رب العالمین والصلوه و السلام علی سیدنا و نبینا محمد وآله الطاهرین سیما بقیه الله فی الارضین.

اقدام برخی روزنامه های فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) قلوب مومنان عالم را غمگین نمود و بار دیگر ذات ستیزه جویی آنان را در لوای آزادی بیان آشکار ساخت. چنین اعمال وقیحانه ای علیه رحمت عالمیان و خاتم پیامبران (ص) در چنین شرایط پیچیده ای بسیار کار نابخردانه ای بود. مستکبران عالم آزادی بیان را حربه ای قرار داده اند که در پس آن دست به جنایت های عظیم خود بزنند. بی شک توهین و تمسخر در تاریخ نشانه عجز در منطق و استدلال بوده و همواره امری ناپسند محسوب میشود. عمل ناشایست نشریه فرانسوی در اهانت به فخر کائنات رسول مهربانی و رحمت و قیام یکپارچه امت اسلامی نشان داد که پیامبر و راه او خط قرمز امت واحده است. سردمداران فرانسوی که دست در دست جنایتکاران و مستکبران عالم قرار داده اند با این حرکات ننگین بیش از پیش ماهیت پلید خود را آشکارساختند.

بدین وسیله اقدام موهن نشریه آمریکایی صهیونیستی شارلی ابدو دولت مستکبر فرانسه را به شدت محکوم کرده و انزجار خود را از این عمل موهن و برنامه ریزی شده و شیطانی اعلام میداریم و از مقامات بین المللی خواهان رسیدگی و برخورد قاطعانه هستیم. والسلام علیکم و رحمت الله.

امورفرهنگی-بسیج دانشجویی و روابط عمومی دانشکده سما واحد مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. باتشکر از سایت وزین باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان و روابط عمومی دانشکده سما

  2. از آقای مرادی تشکرمیشود که به همه امور میپردازد. از زحمات ریاست دانشکده سما جناب مهندس کرمی که واقعا عالی کار میکنند تشکرمیشود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.