• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
1

در پی اعتصاب بازیکنان نفت مسجدسلیمان
رضاییان: اعتصاب روش صحیحی برای اعتراض نیست/ پای تیم ایستاده​ام

  • کد خبر : 12163
  • ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اعتصاب بازیکنان تیمش را کار صحیحی ندانست و گفت: جنبههای منفی اعتصاب بیش از جنبههای مثبت آن است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان اظهارکرد: روز دوشنبه اولین تمرین تیم ما با هشت بازیکن شکل گرفت و متاسفانه سایر بازیکنان‌مان در تمرینات تیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اعتصاب بازیکنان تیمش را کار صحیحی ندانست و گفت: جنبههای منفی اعتصاب بیش از جنبههای مثبت آن است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان اظهارکرد: روز دوشنبه اولین تمرین تیم ما با هشت بازیکن شکل گرفت و متاسفانه سایر بازیکنان‌مان در تمرینات تیم شرکت نکردند. بازیکنان ​ما پیش از این هم گفته بودند که اگر به ما پول ندهید، در تمرینات شرکت نمی​کنیم و متاسفانه یک عده روی تصمیم​شان ماندند و این کار را انجام دادند.

وی خاطرنشان‌کرد: به هر حال تمرین ما روز دوشنبه انجام شد و به این بازیکنان هم اعلام شد که در تمرین حضور پیدا کنند و نمی​دانم که امروز هم به تمرین می​رسند یا نمی​رسند. قرار بود روز سه‌شنبه در یک دیدار تدارکاتی با مس رفسنجان بازی کنیم که این دیدار لغو شد، چرا که با هشت بازیکن نمی​توانستیم بازی کنیم و اگر می‌خواستیم این کار را انجام دهیم، نه احترام تیم حریف و نه احترام هواداران​مان حفظ می‌شد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان ما ششم دی​ماه هم در یک جلسه تمرینی شرکت نکرده بودند و اعتصاب داشتند ولی پس از صحبت​هایی که در جهت رسیدن پول با آن​ها داشتیم، وارد تمرینات و اردوی تیم شدند و پس از اردو هم که تورنمنت چهارجانبه فوتبال استان را در پیش داشتیم و خودشان وضعیت را می‌دانستند و متوجه بودند که اگر شرکت نکنند، آبروی تورنمنت زیر سوال می​رود و به همین دلیل در آن شرکت کردند ولی پس از آن درنهایت اعتصاب کردند.

وی افزود: نمی​دانم بگویم به بازیکنان حق می​دهم یا نمی​دهم ولی به نظرم اعتصاب روش صحیحی برای اعتراض نیست، چرا که کسانی که به دنبال اسپانسر برای تیم هستند، در حال انجام کار هستند و در واقع اعتصاب​های این شکلی باعث می​شود که در تیم دو دستگی به وجود بیاید و از تمریناتی که برای گرفتن نتیجه خوب، ضروری است دور بمانند. به نظرم جنبه​های منفی اعتصاب بیش از جنبه​های مثبت آن است و اگر می‌خواهند اعتصاب‌شان به گوش همه برسد، باید بگویم که همه می​دانند که باشگاه دچار مشکلات مالی است و چه کسی است که اطلاعی از این موضوع نداشته باشد.

رضاییان بیان‌کرد: کدام بازیکن اعتقاد دارد که با اعتصابش، فردا کسی می​گوید که با توجه به این‌که بازیکنان‌تان اعتصاب کرده‌اند، بفرمایید این هم پول؟ به هر حال وقتی این کارها برای تیم سودی ندارد و آمادگی تیم را هم به عقب می​اندازد،​ کار صحیحی نیست. من تجربه این رفتارها و اعمال را قبلا دیده بودم و هیچ بازتاب مثبتی نخواهد داشت. من به بازیکنان گفتم که من در گذشته در تیم​های دیگر بوده​ام و این کارها را دیده​ام و این نوع کارها نه تنها نتیجه مثبتی در بر نداشته، بلکه نتیجه منفی هم داشته است.

وی افزود:‌ به هر حال بازیکنان توجه نکردند و برخی​ها هستند که خودشان را از سایرین صاحب​نظرتر می​دانند و سعی می​کنند سایر بازیکنان را با خودشان همراه کنند. برخی​ها هم بی​تفاوت و مخالف هستند ولی فکر می‌کنند اگر سر تمرینات حاضر شوند، این کارشان خیانت به سایر بازیکنان است؛ یعنی می​خواهند این اتحاد را حفظ کنند. اگرچه دوست دارم اتحاد بین بازیکنان برقرار باشد اما باید بدانند که این اتحاد باید شامل حال کادر مربیان و مدیران باشگاه هم باشد، چرا که همه ما یک تیم هستیم و این تصور که آن​ها برای خودشان یک تیم هستند، کادر فنی برای خودش یک تیم است و باشگاه هم یک تیم است، تصور اشتباهی است و شاید هم اشکال از ما است که این موضوع را خوب جا نیانداخته‌ایم و بازیکنان را توجیه نکردیم که در یک تفکر سیستمی، همگی در آن سیستم جا گرفته​‌ایم و جدا از هم نیستیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که این اعتصاب تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ گفت: برخی از این بازیکنان که شاید تصورات​شان نسبت به سایر بازیکنان خشن​تر باشد، گفته​اند تا زمانی که پول ندهند، در تمرین شرکت نمی​کنیم ولی یک عده هم هستند که به فکر خودشان و آمادگی​شان هستند و امیدوارم که به تمرینات برگردند. در کل نمی​دانم که این بازیکنان چه زمانی به تمرینات برمی​گردند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که چه اقدامی برای اتمام این اعتصاب داشته​اید؟ عنوان‌کرد: من پیش از آغاز این اعتصاب سعی کردم که این کار صورت نگیرد ولی حرمت حرف​های من حفظ نشد و اکنون بازیکنان​مان که خودشان افرادی بالغ، عاقل و فهمیده​ هستند باید به این نتیجه برسند که کارشان صحیح است یا خیر و نباید با تشویق، ترغیب، فشار، تهدید و یا خواهش و تمنای ما به تمرینات برگردند.

رضاییان ادامه‌داد: همه، مشکلات باشگاه را می​دانند و به دنبال رفع آن هستند و کار ما گیر و گرفتاری​های اداری دارد و در حال حل شدن است. به هر حال بازیکنان ما تاکنون خیلی طاقت آوردند و با مشکل عاقلانه و نجیبانه برخورد کرده بودند و اگر بخواهند به این صورت رفتار کنند، شاید دوباره این ذهنیت اشتباه درباره فوتبال و فوتبالیست که در جامعه وجود دارد که بازیکنان فقط برای پول کار می‌کنند، برگردد و به آن دامن زده شود.

وی خاطرنشان‌کرد: من حتی در موقعیتی هم نیستم که بخواهم ناراحتی خودم را بروز دهم و من هم ممکن است مانند سایرین تحت تاثیر فشارهای جانبی بسیاری باشم اما پای همه آن‌ها، تیم و عشق و علاقه مردم ایستاده​ام تا ان‌شاالله مشکلات را حل کنم. می​دانم دوستان هم حمایت می​کنند و شب گذشته در اهواز ما را خواستند و گفتند که مشکل بازیکنان با چقدر پول حل می​شود. به هر حال مسوولان دنبال حل مشکلات هستند و طی روزهای آینده شاید حداقل مشکل بازیکنان​مان را حل کنیم که احتمال این کار هم بسیار است و هفته‌های آینده هم که اسپانسر نهایی پیدا شود، مشکل کلی​مان حل می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جناب آقای رضائیان واعضا محترم هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان با تشکر بخاطرهمه زحماتتان..متاسفانه این تیم بااینگونه مدیریت  دارد به انگشت ششم برای جامعه مسجدسلیمان تبدیل میشود ازیک سوعشق مردم این شهر به فوتبال  مانع از دل کندن از تیمشان میشود از یک طرف دیگر با این شیوه مدیریت متاسفانه  عابرو واعتبار شهر اولین ها را با آن پیشینه ونام های بزرگ فرهنگی .ورزشی. وعلمی را در افکارعمومی  کشوربه مخاطره می اندازیم………..یاحق

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.