• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

كار پسنديده نيكوكار تهراني/ توزيع يكصد دست لباس گرم بين دانش آموزان عشايري

  • کد خبر : 12153
  • ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۷:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: درحالي که برخی دانش آموزان مناطق روستايي و عشايری شهرهاي لالی و انديکا فاقد مدرسه می باشند و در فصول مختلف سال از جمله زمستان سرد استخوان سوز در زير چادر و يا در فضای آزاد به کسب علم و دانش اهتمام می ورزند يك خانم نيکوکار تهرانی در تماسي تلفنی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: درحالي که برخی دانش آموزان مناطق روستايي و عشايری شهرهاي لالی و انديکا فاقد مدرسه می باشند و در فصول مختلف سال از جمله زمستان سرد استخوان سوز در زير چادر و يا در فضای آزاد به کسب علم و دانش اهتمام می ورزند يك خانم نيکوکار تهرانی در تماسي تلفنی از هوشنگ فرجي خبرنگار روزنامه ايران در مسجدسليمان، نويسنده و محقق مسجدسليماني درخواست نمود تا يکصد دست لباس گرم (کاپشن) را در بين دانش آموزان مقطع ابتدايي دختر و پسر در مناطق روستايي و عشايري توزيع نمايد. توزيع اين کاپشن ها از ظهر ديروز در بين 5 مدرسه عشايري انجام شد و دانش آموزان و آموزگاران از فرستنده اين البسه تشکرکردند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان يک آموزگار عشايری که نخواست نامش ذکر شود گفت: دانش آموزان مناطق عشايرنشين بختياري از تيزهوش ترين دانش آموزان کشور هستند اما به لحاظ محروميت و نداشتن فضاهاي آموزشی مناسب تعدادی ترک تحصيل کرده اند و تعدادی هم خانه هاي خود را رها و براي تحصيل در فضاهاي مناسب به سمت شهرهاي اطراف رفته اند. وي خاطرنشان کرد اگر در مناطق محرومی همچون گله آب سوراخ، ده اودی، زرستان مدرسه احداث شود جمعيت دانش آموزي افزايش خواهديافت.

خانم پيرولي نيکوکار تهرانی نيز پس از توزيع البسه زمستانی در تماسي تلفنی با اعلام اين مطلب که دانش آموزان عشايري آينده سازان فردای کشور هستند براي هر نوع کمکي اعلام آمادگی کرد. لازم به ذکراست در حال حاضر تعداد دانش آموزان فاقد فضاي آموزشي در مناطق ياد شده حدود يکصدوپنجاه نفرمي باشد.

IMG_۲۰۱۵۰۱۱۷_۲۱۳۸۰۳IMG_۲۰۱۵۰۱۱۷_۲۱۳۴۵۴

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. واقعاً وضعيت فضاهاهاي آموزشی اسفباراست ودرودميفرستم برخانم نيکوکارپيرولي وهوشنگ فرجي

  2. تشكر از آقاي فرجي

  3. باتشکراز حرکت انسانی سرکارخانم پیرولی…ودرود برهوشنگ فرجی سرباز شایسته  درسنگرفرهنگ بختیاری …انشالله این خبرها تلنگری باشد به مسئولین ذیصلاح …….یاحق

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.