• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

تاکید مهندس حيدري شهردار مسجدسليمان بر نظارت دقیق پروژه های عمرانی

  • کد خبر : 12130
  • ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با آغاز اجرای پروژه های عمرانی، مهندس حیدری شهردار مسجدسليمان نظارت و دقت مضاعف را از دستگاه فنی برای حسن انجام پروژه های عمرانی خواستار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در جلسه هماهنگی افتتاحیه پروژه های دهه مبارکه فجر که با حضور معاونین فنی، خدمات، روابط عمومی، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با آغاز اجرای پروژه های عمرانی، مهندس حیدری شهردار مسجدسليمان نظارت و دقت مضاعف را از دستگاه فنی برای حسن انجام پروژه های عمرانی خواستار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در جلسه هماهنگی افتتاحیه پروژه های دهه مبارکه فجر که با حضور معاونین فنی، خدمات، روابط عمومی، امور مالی و حراست برگزار گردید، شهردار مسجدسليمان مهم ترین پروژه شهرداری را برای بهره برداری در ایام فرخنده فجر امسال تعریض محور شیخ مندی عنوان كرد. و گفت: همراه با دیگر پروژه های قابل افتتاح در این ایام شیخ مندی می تواند پروژه شاخصی باشد، بر همین اساس می طلبد تمامی واحدهای اجرایی از قبیل فضای سبز، تاسیسات و عمران با هماهنگی کامل زیر نظر معاونت های مربوطه جهت تسریع در پیشبرد اهداف مدنظر پروژه تا دهه فجر اهتمام بیشتری داشته باشند.

حیدری به نصب چراغ های دفنی بلوار خیابان آزادی و نور پردازی درختان این خیابان و نصب برج 35 متری پرچم در بلوار ورودی شهر از سمت دانشگاه و همزمان با جمع آوری و ساماندهی دستفروشان سطح شهر که عموماً باعث و بانی سد معبر بودند اشاره داشت و افزود: اقدامات صورت گرفته با هدف زیبا سازی و جلب رضایت مندی بیشتر شهروندان با توجه به مراجعات و شکایات مکرر مردمی به صورت حضور و تماس با سامانه تلفنی 137 در خصوص سد معبر دستفروشان و بعضی از کسبه خیابان آزادی که موجب نارضایتی شهروندان شده بود این عملیات پاکسازی شکل گرفت.

وي گفت: جمع آوری متکدیان یکی دیگر از برنامه های شهرداری بود که توسط معاونت خدمات اجرا گردید و این افراد پس از جمع آوری که بعضاً اتباع خارجی و غیر بومی بودند تحویل عوامل انتظامی شدند. از طرفی به دلیل نبود محل نگهداری از سوی شهرداری و این که اداره خاصی متولی این امر نیست از شهروندان درخواست کرد با کمک نکردن به این گونه متکدیان که نه از سر ناچاری و نداشتن تمکن مالی بلکه به چشم یک شغل و با مظلوم نمایی به فریب شهروندان مشغول هستند شهرداری را در این امر یاری کنند تا فضای نا امن برای این اشخاص به وجود آوریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. سلام. اقای شهردار همین الان خدمتون عرض کنم پروژه شیخ مندنی بدون زیر سازی مناسب در حال اجرا است. مصالح مورد استفاده به هیچ وجه از نظر دانه بندی و سایر مشخصات مورد تایید نیستند. تراکم اصلا صورت نپذیرفته. پل روبروی بلوار(روبروی پروژه بیمارستان نفت که رها شده).در حال ریزشه و بزودی میریزد و بسیار خطرناکه. چرا باند باند رفت همین پروژه که عنوان کردی بسیار عریضه و سنگ کاریهای بی موردی در کنار ان انجام شده که نیازی نبود. ودر این وضعیت مالی .بودجه تلف شده است. در حالی که باند برگشت بایستی عریضتر می بود به دلیل اینکه سربالایی است. و استاندارد میگه که این باند باید عریضتر باشه. ………

  2. ضمن خسته نباشید به شهردار محترم امیدواریم نظارت بیشتر شود، من هم مطلب جناب امیر را تائید می نمایم باند برگشت با توجه به سربالائی عرض کمی دارد، اگه یه ماشین خراب بشه جاده بسته میشه در صورتیکه قسمت راست جاده جای تعریض داره با توجه به اینکه این جاده ورودی شهر می باشد در حال حاضر با ساخت بلوار ،کم عرض می باشد در صورتیکه ما می بایست آینده نگری داشته باشیم و با افزایش جمعیت و تردد خودروها این جاده و ورودی جوابگو نخواهد بود ،چند ماه پیش عده ای اقدام به نصب دکه و دیوار کشی طولانی در مسیر جاده شیخ مندنی (هیمن ورودی شهر )باعث تنگ شدن این جاده گردیده بطوریکه حریم این جاده کاملا تصرف گردیده و با کمال تعجب تا کنون کسی با این افراد برخوردی نداشته متاسفانه بسیاری از پروژ های عمرانی و عام المنفعه در این شهر بدلیل همین اعمال غیر قانونی قابل اجرا نبوده یا مبالغ هنگفتی از بودجه و بیت المال صرف خرید این نوع ساخت ساز های غیر مجازکه در مسیر طرحهای عمرانی ایجاد میشوند می گردند و مردم، دولت و مسئولین باید هزینه آن را بپردازند و بدلیل غیر استاندارد و یا تنگ بوده جاده خسارت جانی بدهند ، در هر صورت از اینکه این مسیر به وسیله شهردار محترم بلواربندی و جدول گذاری، تسطیح و … شده و چهره آن نسبت به گذشته بسیار زیباتر گردیده جای تقدیر و تشکر دارد ولی از شهردار محترم تقاضا داریم بهر شکلی که صلاح می دانند،این مسیر را عریضتر نمایند چون با شرایط موجود جاده تنگ و باعث ایجاد ترافیک و مشکلات بعدی خواهد شد و در آینده نیز این مشکل چند برابر می شود، پس بهتر است از الان کار اساسی و زیر بنائی انجام گیرد . با سپاس فراوان از همه مدیران و مسئولین دلسوز و زحمت کش خصوصا شهردارمحترم شهرمان .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.