• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 1
0

پيام دکترجلیلی در محکومیت اقدام موهن مجله شارلی

  • کد خبر : 12092
  • ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در پی اقدام موهن مجله شارلی به ساحت قدسی حضرت رسول(ص) دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای این عمل غیر انسانی را محکوم نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن پيام بدين شرح است: «هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در پی اقدام موهن مجله شارلی به ساحت قدسی حضرت رسول(ص) دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای این عمل غیر انسانی را محکوم نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن پيام بدين شرح است:

«هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ»

اوست که رسول خود را با هدایت و آیین درست فرستاد تا آن را بر همه ادیان چیره سازد،هر چند مشرکان را نا خوش آید (توبه/آیه 3)

بسمه تعالی

صلی الله علیک یا رسول الله

در نهايت تاسف، بار دیگر شاهد هتک حرمت کفار پست فطرت به ساحت مقدس و نورانی پیام آور حقیقت و مهربانی حضرت محمد (ص) بودیم.

پیامبر گرامی اسلام از اولین روز بعثت خود، همواره مظلومانه مورد خصم دشمنان و گمراهان و جاهلان عالم واقع شدند و علی رغم همه مودت و ایثار آن نبی بزرگوار برای هدایت و سعادت بشریت، عیادی ابلیس از هرگونه جنایت و خیانت برای ضدیت با خدا و رسولش دریغ نکرده اند.

این بار نیز روزنامه فرانسوی شارلی ابدو از قافله شیطان عقب نمانده و با به تصویر کشیدن کاریکاتور خیرالبشر به خیال خام خود، قصد کمرنگ کردن اعتقاد و ارادت مسلمین عالم به ایشان را دارند.

اما ای ایادی کفر و جور!زهی خیال باطل… محمد مصطفی (ص) نور حقیقتی است که در قلب و جان عالمیان نفوذ کرده است و هر چه بیشتر به دنبال خاموشی این نور الهی باشید، خود را به قعر گمراهی و سقوط نزدیک تر کرده اید.

ما مسلمانان جهان فدایی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) هستیم و ضمن پافشاری بر اعتقادات و اصول دین مبین اسلام، تا آخرین قطره خون خود از اسلام و پیام آور این آیین حق دفاع خواهیم کرد.

دکترجلیلی افزود:این اقدام شنیع و ناشایست رونامه شوم و مسموم شارلی ابدو و همچنین حمایت دولت فرانسه و کدخدایان دروغین و پوشالی غرب از آن را محکوم می کنیم و مدعیان حقوق بشر نیز که نسبت به اهانت به مقدسات مسلمین مهر سکوت بر دهان خود زده اند نیز محکوم هستند.

دکتر اسماعيل جلیلی- نماینده و خادم مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.