• امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
کل اخبار 11794اخبار امروز : 1
1

افتتاح اولین مرکز ایده های نو و ذهن های خلاق در دانشگاه آزاد مسجدسليمان

  • کد خبر : 1206
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷

اولین مرکز ایده های نو و ذهن های خلاق که به عنوان یک طرح خلاقانه با هدف حمایت از ایده های کاربردی اقشار مختلف دانشگاه در این واحد دانشگاهی افتتاح گردید. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از خبرنگار دانشگاه، در مراسمی با حضور سید شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس […]

اولین مرکز ایده های نو و ذهن های خلاق که به عنوان یک طرح خلاقانه با هدف حمایت از ایده های کاربردی اقشار مختلف دانشگاه در این واحد دانشگاهی افتتاح گردید.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از خبرنگار دانشگاه، در مراسمی با حضور سید شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، عبدالله ایزد پناه فرماندار مسجدسلیمان و جمعي از مسئولين و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان همچنين تنی چند از مسئولین شهرستان برگزار شد كه طي آن اولین مرکز ایده های نو و ذهن های خلاق در این واحد دانشگاهی به بهره برداری رسید.

سید شکر خدا موسوی در حاشیه افتتاح این مرکز ضمن تشکر از مسئولین واحد مسجدسلیمان برای ارایه این ایده تازه گفت: ارایه خلاقیت جدید در راه اندازی مرکزی که بتواند به افکار و ایده های نو مسیر تازه ای دهد، در مرحله اول باعث پیشرفت و تعالی دانشگاه و در سطوح بالاتر باعث آبادانی استان و کشور می شود. وي ابراز اميدواري كرد مسئولین ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از این خلاقیت جدید که در واحد دانشگاهی مسجدسلیمان شکل گرفته به عنوان یک فرصت مناسب برای پیشرفت دانشگاه استفاده کنند و با الگو برداری از این واحد دانشگاهی نسبت به راه اندازی مراکز مشابه در دانشگاههای دیگر بتواند علاوه به خدمت به این مرکز بزرگ علمی، نقش مهمی در ترقی و تعالی ایران اسلامی ایفاء کنند. همچنين احمد نیامدپور معاون پژوهشی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در خصوص مرکز ایده های نو گفت: هدف از ایجاد این مرکز حمایت از ایده های کاربردی دانشجویان، کارکنان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه برای بهبود انجام فعالیت های درون دانشگاهی و همچنین جمع آوری طرح های خلاقانه برون دانشگاهی و ارایه به مسئولین مربوطه است. وی ادامه داد: در این مرکزنسبت به  جمع آوری ایده های تازه و خلاقانه و همچنین  داوری طرحهای واصله اقدام لازم صورت می گیرد و پس از بررسی ، ایده ها به درجه های طلایی، نقره ای و برنزی تقسیم بندی و به خالقان هر ایده جوایزی نفیس اهداء می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.