• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
0

در جلسه شوراي اداري
حجت الاسلام اميني: لوكوموتيو مديريت استان شتابان در مسير خدمتگذاري ست

  • کد خبر : 12045
  • ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در جلسه ي شوراي اداري مسجدسليمان كه با حضور استاندار برگزار شد در سخناني ضمن خير مقدم به دكتر مقتدايي و معاونين اشان همچنين تعدادي از مديركل اظهار كرد:احترام مي كنم سال اقتصاد و فرهنگ را كه طليعه آن برگزاري كنگره شهيد ضد ظلم و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در جلسه ي شوراي اداري مسجدسليمان كه با حضور استاندار برگزار شد در سخناني ضمن خير مقدم به دكتر مقتدايي و معاونين اشان همچنين تعدادي از مديركل اظهار كرد:احترام مي كنم سال اقتصاد و فرهنگ را كه طليعه آن برگزاري كنگره شهيد ضد ظلم و ستم رضاخاني شهيد عليمردان خان بختياري بود و خاتمه ي آن همراه با خبرهاي خوش اقتصادي ست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امام جمعه مسجدسليمان ادامه داد:

اميدوارم كه همه مشكلات كشور به فضل پروردگار برطرف شود. ايشان ادامه داد: نقش من نقش حمايتي و پشتيباني ست و بنده حلقه ي وصل بين مردم نجيب مسجدسليمان با مسئولان زحمت كش است آن هم در سال كم پولي. اما همه اميدمان به شعار جذاب و منطبق با زمانه دولت خدمتگزار جناب دكتر روحاني يعني شعار اميد و اعتدال و تدبير است. شايد هم لطف خداست كه كمي در فشار قرار بگيريم تا به فضل خدا در دولتي كه شعارش تدبير و اميد است براي هميشه از بعضي وابستگي هاي بي جا رها شويم و با تكيه بر اقتصاد ايراني- اسلامي اقتصاد مقاومتي امان نمونه تر شود.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: سفر دكتر مقتدايي سفر با بركتي ست. دلخوشي امان به تجربه و كاركشتگي ايشان است. بحمدالله همراهان خوبي هم دارند. وي ادامه داد: يكي از جلوه هاي شيرين استاندار محترم همين بحث ماشين هاي اروندي ست كه بسيار باعث خوشحالي مردم شد… بحمدالله لوكوموتيو مديريت استان شتابان در مسير خدمتگذاري ست.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اميني در پايان سخنان خود با تقدير از مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان گفت: از همدلي و همگرايي نسبي بين مديران شهرستان بسيار خوشحالم بي شك بخشي از آن مديون فرماندار كاردان و تلاشاگر مسجدسليمان است كه از ايشان تشكر مي كنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.