• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

فرماندار مسجدسليمان در جلسه ي شوراي اداري:
مشاركت مردم و مسئولين در حل مشكلات شهرستان مهمترين دست آورد دولت تدبير و اميد در مسجدسليمان بود

  • کد خبر : 12036
  • ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شوراي اداري مسجدسليمان با حضور دكتر مقتدايي استاندار خوزستان و تعدادي از معاونين ايشان، دكتر جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي همچنين جمعي از مديران كل، مديران شهرستان، جمع كثيري از مردم در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرماندار مسجدسليمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شوراي اداري مسجدسليمان با حضور دكتر مقتدايي استاندار خوزستان و تعدادي از معاونين ايشان، دكتر جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي همچنين جمعي از مديران كل، مديران شهرستان، جمع كثيري از مردم در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرماندار مسجدسليمان در جلسه ي شوراي اداري مسجدسليمان گفت:

دولت تدبير و اميد در مسجدسليمان زماني كار خود را آغاز كرد كه مصادف شد با اعتراضات مردم به سريال سرزمين كهن كه ظرفيت ايجاد مشكلات زيادي به ويژه تضعيف ارتباط ميان دولت و شهروندان را داشت كه به فضل الهي و با همكاري مردم همچنين امام جمعه محترم حجت الاسلام اميني و دكتر جليلي نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي و تلاش كم نظير اعضاي محترم شوراي تأمين به نقطه قوت تبديل شد و نقطه آغازي بر تقويت اعتماد شهروندان با دولت گرديد كه آثار و بركات متعددي را به دنبال داشت. به طوري كه امروز اكثر برنامه ها و احياناً مشكلات را در شهرستان با مشاركت مردم رو به جلو مي بريم كه به نظر من اين مهمترين دست آورد دولت تدبير و اميد در مسجدسليمان بود. فرماندار مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت:

جناب استاندار، در مسجدسليمان مشكلات زيادي و جود دارد. حضرتعالي علاوه بر آگاهي كامل از اين مشكلات پيگيري هاي متعددي در جهت حل آن ها به عمل آورده ايد. خدا را شاكريم اقدامات ارزشمندي كه با تلاش شما و معاونين و پيگيري هاي مستمر نماينده و امام جمعه و همه مسئولين و تلاش كم نظير عزيزان مان در فرمانداري بارقه ي اميدي در دل مردم به وجود آورده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رييس شوراي تأمين شهرستان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: شروع به كار عمليات اجرايي پتروشيمي و آلومينيوم، فرودگاه، افتتاح بيمارستان جديد 22 بهمن، مجموعه آب درماني گلگير، مجموعه بزرگ ورزشي كارگران و صعود تيم فوتبال به ليگ برتر و حمايت هاي حضرتعالي از اين تيم بارقه ي اميد را در دل مردم عزيز و شريف مسجدسليمان تقويت نموده ك هاميدواريم با پيگيري هاي مستمر شما و نماينده محترم شهرستان به زودي مردم طعم شرين خدمت رساني را عملاً چشيده و شاهد شكوفايي مسجدسليمان در آينده نزديك باشيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.