• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

احمد سياحي: باند فرودگاه مسجدسليمان تا پايان امسال ساخته مي شود

  • کد خبر : 12000
  • ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- احمد سیاحی صبح امروز در بازديد از فرودگاه مسجدسليمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باند فرودگاه مسجدسلیمان تا پایان سال تکمیل می‌شود و کل فرودگاه تا مردادماه سال آینده به اتمام خواهد رسید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی اضافه کرد: عملیات اصلاح بازسازی فرودگاه نیز تاکنون در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- احمد سیاحی صبح امروز در بازديد از فرودگاه مسجدسليمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باند فرودگاه مسجدسلیمان تا پایان سال تکمیل می‌شود و کل فرودگاه تا مردادماه سال آینده به اتمام خواهد رسید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی اضافه کرد: عملیات اصلاح بازسازی فرودگاه نیز تاکنون در حدود 800 متر انجام شده و برای تکمیل پروژه در حال اجرای مناقصه برای انتخاب مشاوره هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: در بحث اعتبارات این فرودگاه نزدیک به 20 میلیارد تومان مورد نیاز است که برای عملیات اصلاح باند، ترمینال مسافربری، تجهیزات ناوبری، اصلاح برج مراقبت، ماشین‌آلات آتش نشانی و سایر موارد هزینه شود.

 گفت: با توجه به برنامه امید داریم در هشت ماه آینده این فرودگاه به بهره‌برداری برسد و همه تلاشمان را در این زمینه به‌کار خواهیم گرفت. وی در پایان عنوان کرد: فرودگاه مسجدسلیمان یک فرودگاه جدید خواهد بود که 213 هکتار برای آن مشخص و جانمایی شده است.

به منظور تامين اعتبارات اين طرح با مشكل مواجه نيستيم. استانداری خوزستان از بين پنج مشاور زبده و با تجربه يك نفر را انتخاب خواهد كرد و پس از تعيين پيمانكار نيز ترمينال فرودگاه ساخته مي شود. سیاحیی همچنين در جمع خبرنگاران اظهار كرد: در حال حاضر براساس قرارداد پيمانكار، اصلاح و بازسازي باند فرودگاه مسجدسليمان در دست اقدام است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.