• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11775اخبار امروز : 1
0

کارخانه سیمان مسجدسلیمان به تعهدات زیست‌محیطی خود عمل نکرده است

  • کد خبر : 11980
  • ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسلیمان گفت: کارخانه سیمان شهرستان تاکنون به تعهدات زیست‌محیطی خود عمل نکرده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، علیرضا گوروئی اظهار کرد: در جلسات گذشته تذکراتی مبنی بر رفع مشکلات زیست محیطی به کارخانه سیمان این شهرستان داده شده است. وی افزود: همچنین مقرر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسلیمان گفت: کارخانه سیمان شهرستان تاکنون به تعهدات زیست‌محیطی خود عمل نکرده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، علیرضا گوروئی اظهار کرد: در جلسات گذشته تذکراتی مبنی بر رفع مشکلات زیست محیطی به کارخانه سیمان این شهرستان داده شده است.

وی افزود: همچنین مقرر شده که فیلترهایی برای رفع این آلایندگی‌ها نصب شود که تاکنون این مشکل حل نشده و بر قوت خود پایدار است. دودناشی از فعالیت‌های این کارخانه در شهر گلگیر از توابع شهرستان مسجدسلیمان مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده که اخطارهای داده شده به این کارخانه برای رفع مشکلات تاکنون مؤثر نبوده است. گوروئی اضافه کرد: همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات شهروندان و رسیدگی به حق و حقوق آن هاست و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

عالی‌ترین نماینده دولت در مسجدسلیمان در ادامه توضیحات با اشاره به این که نصب و فعالیت این فیلترها باید به تأیید محیط زیست استان برسد گفت: تاکنون فعالیت‌های این کارخانه به تایید محیط زیست استان نرسیده و این فیلترها نصب نشده است.

گوروئی با تاکید بر این که فرمانداری مسجدسلیمان به جد دنبال مشکل آلاینده‌های این کارخانه است عنوان کرد: در هفته آتی آخرین جلسه با مدیران کارخانه سیمان مسجدسلیمان برگزار خواهد که در صورت عدم رفع مشکل برخورد جدی صورت خواهد گرفت. شکایات بسیاری از سوی مردم شهر گلگیر نسبت به فعالیت‌های این کارخانه در منطقه شده که مسئولان در حال پیگیری و رسیدگی به این مشکلات هستند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. دست جناب اقای فرماندار دردنکنه بابت تلاشی که انجام میدن ولی لازمه عرض کنم اگه کارخانه سیمان قرار بود با جلسه و تذکر مشکل را حل کند و دست از نابودی محیط زیست برداره که طی این چهارده سال انجام میداد

  2. کارخانه سیمان جز بدبختی چیزی برا مردم منطقه نداشت مدیران کارخانه سیمان فکر میکنن چون دویست نفر مشغول بکار کردند دیگه بقیه مردم برده اونان که هیچ توجه ای به سلامت مردم ندارن بخدا شورش را در آوردن مسئولین که بفکر نیستن یه فکری بحال این وضع بکنن.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.