• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از جلسه شوراي آموزش و پرورش مسجدسليمان با حضور دكتر تقي زاده مدير كل آموزش و پرورش خوزستان (تصاوير)

  • کد خبر : 11934
  • ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸

منوچهر قاسمي: مجموعه اي كه امروز خدمت آن ها هستيم از مسئولين شهري گرفته تا اصحاب رسانه با تمام وجود جهت حل مشكلات آموزش و پرورش تلاش مي كنند و به نوعي هر كدام از اين عزيزان خودشان را يك آموزش و پرورشي مي دانند. فرماندار مسجدسليمان: اگر كمي سرمايه به اين شهرستان تزريق شود مسجدسليمان […]

منوچهر قاسمي: مجموعه اي كه امروز خدمت آن ها هستيم از مسئولين شهري گرفته تا اصحاب رسانه با تمام وجود جهت حل مشكلات آموزش و پرورش تلاش مي كنند و به نوعي هر كدام از اين عزيزان خودشان را يك آموزش و پرورشي مي دانند. فرماندار مسجدسليمان: اگر كمي سرمايه به اين شهرستان تزريق شود مسجدسليمان مي تواند لوكوموتيو توسعه شهرهايي كه با آن فرهنگ مشترك دارد باشد/ دكتر تقي زاده: من ازز آن دسته مديراني نيستم كه فقط وعده بدهم و بعد فراموش كنم. مسجدسليمان هم به لحاظ سابقه ي تاريخي و هم محروميتي كه دارد تلاش دو چندان را مي طلبد به همين دليل بنده در اولين اقدام مبلغ 100 ميليون تومان را خارج از بودجه ي در نظر گرفته براي اين شهر در نظر گرفته ام و اميدوارم با تلاش همكارانم در آينده ي نزديك مسجدسليمان به عنوان يك شهر نمونه معرفي شود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه ي شوراي آموزش و پرورش مسجدسليمان با حضور محمد تقي زاده مديركل آموزش و پرورش خوزستان به همراه جمعي از معاونين ايشان از جمله اردشير شجاعي معاون آموزش ابتدايي اداره كل، فرزانه عيديوندي رييس انجمن اوليائ و مربيان اداره كل آموزش و پرورش، پروين كاوه رييس اداره مشاوره اداره كل آموزش و پرورش همچنين جمعي از مسئولين شهرستان در سالن كنفرانس اين اداره برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان منوچهر قاسمي رييس اداره آموزش و پرورش ضمن خير مقدم به حضار و همچنين مدير كل آموزش و پرورش خوزستان و تبريك ميلاد پيامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) خطاب به مدير كل گفت:

مجموعه اي كه امروز خدمت آن ها هستيم از مسئولين شهري گرفته تا اصحاب رسانه با تمام وجود جهت حل مشكلات آموزش و پرورش تلاش مي كنند و به نوعي هر كدام از اين عزيزان خودشان را يك آموزش و پرورشي مي دانند. و البته اين بر مي گردد به درايت مهندس گوروئي فرماندار محترم مسجدسليمان كه هميشه به ما كمك كرده اند. وي گفت اميدوارم با حمايت همه اين عزيزان آينده خوبي براي آموزش و پرورش مسجدسليمان رقم بخورد. وي در پايان گزارشي از مصوبات جلسه قبل را ارائه نمود. پس از آن تعدادي از مديران و فرهنگيان مسجدسليمان به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان نيز ضمن تبريك ميلاد پيامبر(ص)و قدرداني از حضور مديركل آموزش و پرورش خوزستان گفت: همه اعضاي شورا و مديران مسجدسليماني به صورت ويژه از اداره آموزش و پرورش حمايت مي كنند و علاقمند هستند كه با تمام وجود به آموزش و پرورش كمك كنند. وي ادامه داد: خواهش من از مديركل اين است كه به صورت ويژه به مشكلات مسجدسليمان توجه كند چرا كه عدالت ايجاب مي كند به هر شهرستاني متناسب با شرايطي كه دارد توجه شود. فرماندار مسجدسليمان ادامه داد:

انتظار ما از مديركل محترم اين است كه به مشكلات مسجدسليمان نگاه زير بنايي داشته باشد چرا كه مسجدسليمان يكي از گرفتارترين شهرهاست. رييس شوراي آموزش و پرورش همچنين از دكتر تقي زاده درخواست نمود در هوشمندسازي 35 مدرسه، احداث اردوگاه، احداث مدرسه ي فني حرفه اي در منطقه ي نفتك، پرداخت معوقات و مطالبات فرهنگيان، تجهيز مدارس فرسوده به ايتن شهرستان كمك ويژه نمايد. وي گفت: اگر كمي سرمايه به اين شهرستان تزريق شود مسجدسليمان مي تواند لوكوموتيو توسعه شهرهايي كه با آن فرهنگ مشترك دارد باشد. فرماندار مسجدسليمان در پايان سخنان خود از زحمات منوچهر قاسمي رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان تشكر كرد و گفت: با حضور ايشان شاهد تحول چشمگيري در اين اداره بوده ايم كه اميدواريم ادامه داشته باشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد تقي زاده مدير كل آموزش و پرورش خوزستان نيز در سخناني گفت: مسجدسليمان در طول تاريخ توانسته است از همين جا بخشي از فرهنگ ايران را به دنيا منتقل كند. لوله هاي نفت ازمسجدسليمان هم نفت را منتقل مي كرد و هم فرهنگ را. وي ادامه داد: قطعاً به اين شهرستان نگاه ويژه اي خواهد شد و انتظار داريم مسئولين محترم آموزش و پرورش با تشكيل كارگروهي مشكلات موجود را بررسي و به صورت مكتوب در اختيار ما قرار بدهند. بخشي از اين مشكلات كه در شهرستان قابل پيگيري ست پيگيري و آنچه در استان بايد پيگيري شود ما قطعاً با كار كارشناسي كه انجام خواهيم داد بررسي و كمك خواهيم كرد.

وي گفت: من ازز آن دسته مديراني نيستم كه فقط وعده بدهم و بعد فراموش كنم. مسجدسليمان هم به لحاظ سابقه ي تاريخي و هم محروميتي كه دارد تلاش دو چندان را مي طلبد به همين دليل بنده در اولين اقدام مبلغ 100 ميليون تومان را خارج از بودجه ي در نظر گرفته براي اين شهر در نظر گرفته ام و اميدوارم با تلاش همكارانم در آينده ي نزديك مسجدسليمان به عنوان يك شهر نمونه معرفي شود. در پايان لوح تقديري از سوي مديركل اداره آموزش وپرورش به مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان به پاس تلاش ايشان جهت پيگيري مشكلات آموزش و پرورش به ايشان اهداء گرديد.

abfge copycdhi

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود به منوچهر قاسمي كه با آمدن خود رنسانسي در آموزش و پرورش ايجاد كرد. موفق وپيروز باشي

  2. سپاس از مديركل مردمي آموزش و پرورش دكتر تقي زاده انشالله نگاه ويژه اي به شهر اولين ها داشته باشيد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.