• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
0

پيگيري مشكلات و بازديد ميداني از بيمارستان نمره 2 مسجدسليمان / نیروهای بومی در اولويت استخدام قرار دارند (تصاوير)

  • کد خبر : 11879
  • ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه پيگيري مشكلات بيمارستان جديدالتأسيس 22 بهمن (نمره2) با حضور مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسلیمان، دکتر محمدرضا نژادسلامی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مهندس خليل حيدري شهردار مسجدسليمان، جمعي از مدیران شهرستان و خبرنگاران در محل بیمارستان نمره 2برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس گوروئي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه پيگيري مشكلات بيمارستان جديدالتأسيس 22 بهمن (نمره2) با حضور مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسلیمان، دکتر محمدرضا نژادسلامی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مهندس خليل حيدري شهردار مسجدسليمان، جمعي از مدیران شهرستان و خبرنگاران در محل بیمارستان نمره 2برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس گوروئي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ضمن وعده افتتاح اين بيمارستان در ايام الله دهه فجر گفت: يكي از پروژه هايي كه قرار است در دهه ي مبارك فجر افتتاح شود بيمارستان 160 تختخوابي 22 بهمن است وي ادامه داد:

اين سومين جلسه اي ست كه با حضور مسئولين اجرايي برگزار و اولين جلسه اي ست كه در محل خود بيمارستان برگزار شده است. فرماندار مسجدسليمان ادامه داد: در اين جلسه نواقصي كه در راه افتتاح اين پروژه قرار دارد با حضور مسئولين و دستگاههاي اجرايي مورد بررسي قرار گرفت و انشالله با رفع اين نواقص در دهه ي مبارك فجر شاهد افتتاح اين بيمارستان مجهز و مدرن خواهيم بود.فرماندار مسجدسليمان در پايان سخنان خود از زحمات همه كساني كه در پيگيري و حل مشكلات اين نبيمارستان تلاش كرده اند به ويژه جناب دكتر جليلي نماينده مردم مسجدسليمان ددر مجلس شوراي اسلامي تشكر و قدر داني نمود.

محمدرضا نژادسلامی مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان نيز اظهار داشت: اين بيمارستان مطابق استانداردهاي روز و تعيين شده طي 7 الي 8 سال بنا شده است. دكتر نژادسلامی ادامه داد: سه و نيم ميليارد تومان از تجهيزات اين بيمارستان در انبارها از قبل خريداري شده بود و 13 ميليارد تومان ديگر نيز در حال خريداري مي باشد.

رييس شبكه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با تعيين وضعيت ساختمان قديمي بیمارستان 22بهمن گفت: بخشی از خدمات درمانی در این ساختمان به صورت اورژانس یا پلی کیلینیک ارایه خواهد شد اما ادامه فعالیت این مرکز بستگی به تامین نیروی فنی و غیر فنی و میزان نیاز شهر دارد. دکتر محمدرضا نژاد سلامی در رابطه با نحوه به کارگیری نیرو در بیمارستان جدید افزود: در این رابطه هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده ولی حتی الامکان به شکل ادواری و با رعایت عدالت اجتماعی نیروهای مورد نیاز به کارگیری خواهند شد. وی تاکید کرد: قطعا نیروهای بومی در استخدام اولویت خواهند داشت و سعی ما بر این است تا با نیروهای موجود حداقل بخش های بیمارستان را فعال کنیم.

4123

5

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.