• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در مدرسه شریعتی پسرانه مسجدسلیمان

  • کد خبر : 11838
  • ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) روز شنبه 13 دی93 اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان اقدام به برگزاری جشن در دبستان شریعتی (پسر) این شهرستان نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين مراسم ابتدا حاج آقای کیانپور سوالاتی در خصوص امام زمان (عج) از دانش آموزان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) روز شنبه 13 دی93 اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان اقدام به برگزاری جشن در دبستان شریعتی (پسر) این شهرستان نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين مراسم ابتدا حاج آقای کیانپور سوالاتی در خصوص امام زمان (عج) از دانش آموزان پرسیدند و در ادامه در مورد انتظار فرج و شرایط آن برای بچه ها سخن گفت. در ادامه منوچهر قاسمی منجزی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (ع) بیان نمود:

دانش آموزان عزیز هر کسی که می خواهد سرباز امام باشد و آن بزرگوار از او راضی باشد باید یکسری کارها مثل احترام به پدر و مادر،معلم، و دوستان را انجام دهدوی در پایان از کلیه عوامل اجرایی اعم از مدیر، معاون پرورشی، معلمین و خدمتگذار دبستان شریعتی به خاطر برپایی جشن تقدیر و تشکر نمود. در ادامه مداحي و سپس زنگ آغاز امامت امام زمان (عج) نواخته شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. یادش بخیر
    مدرسه ی من
    بود
    یه زمانی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.