• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 11808اخبار امروز : 0
0

حجت الاسلام اميني در مراسم 9 دي
جمهوری اسلامی با رای مردم و با مردم سالاری و محتوایی بر اساس قرآن و عترت همراه است

  • کد خبر : 11832
  • ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۹:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: مراسم گرامی داشت سالروز حماسه  9 دی در مسجد جامع نمره یک با حضور اقشار مختلف مردم مسجدسلیمان و مسئولین شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام امینی امام جمعه  مسجدسلیمان و سخنران این مراسم در ابتدا  فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) را به امام زمان (عج) […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: مراسم گرامی داشت سالروز حماسه  9 دی در مسجد جامع نمره یک با حضور اقشار مختلف مردم مسجدسلیمان و مسئولین شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام امینی امام جمعه  مسجدسلیمان و سخنران این مراسم در ابتدا  فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) را به امام زمان (عج) و حاضرین در این مراسم تسلیت گفتند.

وی افزود: در آستانه 37سالگی انقلاب اسلامی هستیم,انقلابی که در سال 1357 برای خدا و به نام خدا برای استقلال اسلام نه فقط در ایران بلکه در جهان بشریت آغاز شد. جمهوری اسلامی با رای مردم و با مردم سالاری و محتوایی بر اساس قرآن و عترت همراه  است.

امینی اظهار داشت: بنیان گذار انقلاب اسلامی مردی بزرگوار  بود که خودش  در رعایت قانون و ساده زیستی و مردم سالاری اسوه بود. مردم هرگز از ایشان دوگانگی ندیدند و با مردم راستگو بودند. همین صدق و صفای امام (ره)  بود که در تهران در 12بهمن  5میلیون به استقبال  ایشان رفت اما بعد از ده سال در حالی که کشور با مشکلات فراوانی مواجه بود 11میلیون نفر زیر طابوتش  را گرفتند.

امام جمعه مسجدسلیمان تاکید کرد: دو راهی هایی  در پیش رو داریم همچون دوراهی سال 88 که ممکن است برخی از خواص بی بصیرت و بی اطلاع از عقبه با شکوه انقلاب در این آتش فتنه بلعیده شوند.

حجت الاسلام امینی ضمن  بیان خاطراتی از دوران ریاست جمهوری مقام معظم رهبری افزود:  ظلمی که میرحسین موسوی در چهار سال دوم ریاست جمهوری رهبری به ایشان کردند در قالب استعفا خودش را نشان داد , وسط جنگ که بچه های مسجدسلیمان در خاک و خون می غلتیدندو هیچ چیز جز اسلام نمی خواستند  شخص اول اجرایی مملکت بدون اطلاع حضرت امام (ره) استعفا می دهد. این روحیات ریشه دار است  و چنین  رفتاری یک شبه  در کسی بوجود نمی آید . چنین رفتاری خیانت و ناجوانمردی است  و ریشه در شخصی دارد که در اواخر سال 88 خودش و همسرش در مصاحب ها رسما اعلام کردند  که معلم ما دکتر پیمان است  و مدعی این هستند  که ما فکرمان را از حوزه علمیه  و از مراجع و علمای دینی نگرفته ایم.

حجت الاسلام امینی اضافه کرد: افرادی هم در ستاد وی بودند  و مصاحبه های خوبی کردند و برگشتند و از انقلاب دفاع کردند مانند رییس جمهور فعلی اقای روحانی  که مقام معظم رهبری هم  در هفته دولت  تعریف دولتشان را در 3شاخصه دادند از جمله اینکه آرامش را به کشور برگداندند. البته هیچ کس بی خطا نیست و قطعا دولت هم خطاهایی دارد.

نفس این  پیروزی رییس جمهور پیام هایی برای بشریت و برخی افراد داخلی داشت  که با فاصله 350هزار نفر نسبت به دیگر کاندیداها  پیروز شدند در حالی که  با این فاصله کم می شد ادعای تقلب کرد و این درسی شد برای افرادی که بی بصیرتی کردند. چیزی که روند 8 ماهه پس از انتخابات 88رخ داد نشان داد که  گاهی باید مردم بخواهند تا کاری انجام شود و باید مردم  به میدان بیایند.

در سال8 8 احمدی نژاد رای آورد و  توقع داشتیم  که آقای هاشمی به وی تبریک بگوید که متاسفانه این کار را نکردند و احساس کردیم آینده غم باری در پیش رو داریم.  4سال برنامه ریزی پشت پرده شد که نگذارند پیروزی احمدی نژاد به دور دوم کشیده شود . در سال 88 غیر از تخریب 4 ساله  حربه تقلب را هم آغاز کردند که یک کلمه  زشتی است که برخی افراد قبل از هر انتخاباتی شیپور بر می دارند و از چند ماه قبل در شیپور تقلب می دمند .

این کار یک بی وفایی  به شهدا و انقلاب است. کجا دیدیم که کاندیدایی قبل از باز شدن صندوق ها خود را پپیروز  اعلام کند و خانم یکی از کاندیداها اعلام کند یا ما پیروزیم  یا مردم  به خیابان ها بریزید. شوهر این خانم 70سال سن دارد و پستی نمانده که نچشیده باشد از این همه پست سیر نشده اید؟

در سال 88 در بعضی از نخبگان میل به ماندن را دیدیم و یک کلام گفتند  یا ما  باید باشیم یا آشوب می کنیم و نیاز هم  باشد به انگلیس پناه می بریم و پناه هم بردند. برخی آقازادگانی که در دادگاه در بسته محاکمه می شوند و ای کاش این درها باز می شد تا بینیم در لابه لای پرونده های آقای   م-ه که چند سال به لندن پناه برد  چه چیزهایی بازگو می شود.

از انگلیس به استکبار جهانی پیام دادند که فرصت خوبی است برای تحریم. استکباری که  نا امید شده بود و در مسایل هسته ای کوتاه  آمد یک مرتبه در سه سال کار 15سال را در تحریم کشتی , راه, بانک , صادرات و واردت انجام دادند.

امام جمعه مسجدسلیمان یادآور شد: ما خیر خواه و دلسوزیم و هر دولتی را کمک می کنیم تا خدمت بکند,حق داریم که بعد از 6 سال سالگرد 9 دی بگیریم تا در مغر کسی نرود که گذشته است چرا که بر اساس همان گذشته ها راه برای آینده روشن خواهد شد. راهی که در سال 57 آغاز کردیم راه اسلام است و قران و اخلاق و پیشرفت ایران و برای ایران جان می دهیم همانطور که بعنوان یک مسلمان برای اسلام مایه می گذاریم.

وی خاطرنشان کرد :  مقام معظم رهبری شخص اول فتنه اقای موسوی را خواستند و تذکراتی برای طی مراحل قانونی ارایه کردند امام فایده نداشت و 4 روز بعد همه ستادها را دعوت کردند  که اقای آخوندی هم در همان جلسه اعلام کرد که تقلبی صورت نگرفته است. حتی آقای هاشمی هم که ابتدا درست به میدان نیامد هم بعدا به موسوی نصیحت کردند که این راه درستی نیست و دشمن سو استفاده خواهد کرد اما  موسوی یک تنه می تاخت و کروبی را هم همراه خود کرده بود.

حجت الاسلام امینی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه خرداد 88 افزود: مجمع روحانیون مبارز بعد از خطبه رهبری که فرمودند مسیر را درست طی کنید رسما پیام دادند  که به خیابان ها بریزید و دقیقا در نقطه مقابل رهبری ایستادند.

دلمان می خواست  نوه امام(ره) یکبار در تریبون ها و حتی در همین مراسم سالگرد  رحلتآیت الله  جمی رسما سران فتنه را محکوم می کرد و می گفت مرگ بر سران فتنه اما تاکنون نگفته است.

مصاحبه ها باید منطقی و عقلایی باشد و مشخص کنیم چه کسی خائن و چه کسی با وفاست و برای مردم صریح و آشکار حرف بزنیم. دوست داشتم ببینم برخی نخبگان  در چند روز اینده چطوری حرف  می زنند و مصاحبه می کنند  و جرات کنند و بگویند مرگ بر فتنه گر.

مرتبا دعوت برای اغتشاش و فساد و برحم زدن نظم و اتحاد ملی کردند. در 13 آبان و 16آذر و روز قدس توهین کردند تا رسیدیم به روز عاشورا که آبشخور فکری شان را نشان دادند. واقعا به این مردم افتخار می کنیم و  از احزاب  سالم  و صالح و مردمی تشکر می کنم که مسیر را خوب  جلو آمدند تا بلاخره فتنه سر باز کند .

تلاش کردند بسیج را مقابل ملت قرار دهند اما نتوانستند  بسیج یعنی همه ملت و نیم توان  ملت را مقابل ملت قرار داد.

روند خوبی طی شده و مردم به میدان آمدند  و در 9 دی از همه جناح ها امدند  و ملت دوباره یکپارچه شدند و طومار فتنه  جمع شد.

امروز بعد از گذشت 6 سال از حماسه 9 دی به ملت بزرگوارمان  مبارک باد می گوییم ملتی که  یکبار دیگر نشان دادند یک ملت حسینی وفاطمی هستند و  به  همه فتنه جویان  داخلی و خارجی  با صدای بلند و رسا می گوییم  ملت بصیر ایران  تا اخرین نفس در مسیر ولایت باقی خواهند ماند.

حجت الاسلام امینی در پایان تاکید کرد: خواهیم رفت تا به امید خدا  در بهمن ماه 37 امین سالگرد انقلاب را با شکوه تر از گذشته برگزار کنیم و قدم به قدم به آرمانهای انقلاب و امام و رهبری  و شهدا نزدیک تر شویم که بزرگترینش حکومت جهانی اسلامی با ظهور امام زمان (عج) است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.