• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

مشکلات نفت مسجدسلیمان برطرف می‌شود/ از هدر رفتن اعتبارمان می‌ترسیم

  • کد خبر : 11827
  • ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۶:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر عامل باشگاه نفت مسجدسلیمان قول داد مشکلات این باشگاه در فرصت ارائه شده از سوی سازمان لیگ برطرف می‌شود و با دریافت مجوز حرفه‌ای، بحث کنار گذاشته شدن آن از لیگ، منتفی خواهد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضائیان، با اشاره به مهلت سه ماهه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر عامل باشگاه نفت مسجدسلیمان قول داد مشکلات این باشگاه در فرصت ارائه شده از سوی سازمان لیگ برطرف می‌شود و با دریافت مجوز حرفه‌ای، بحث کنار گذاشته شدن آن از لیگ، منتفی خواهد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضائیان، با اشاره به مهلت سه ماهه سازمان لیگ به این باشگاه برای حل موانع حرفه‌ای شدن، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: باشگاه نفت مسجدسلیمان سال گذشته یک تیم وابسته به شرکت نفت بوده و ما باید از سال آینده صورت مالی داشته باشیم و عملاً این موضوع تا شهریورماه آینده به طول می‌انجامد. وی در ادامه افزود: در مورد ورزشگاه نیز به ما اعلام شد که پشت نیمکت‌ها در محل عبور داوران و تیم‌ها با جداره شیشه‌ای تفکیک شود و دستور دادند حتما در این محل شیشه گذاشته شود که ما هم قول دادیم این مشکل را حل کنم. در این صورت می‌توانیم مجوز حرفه‌ای شدن را دریافت کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا این مشکل تا سه ماه آینده حل خواهد شد یا خیر؟، افزود: مطمئن نیستم خودم تا سه ماه در این باشگاه دوام بیاورم یا نه. پس قولی در این مورد نمی‌توانم بدهم. مشکل ما جداره شیشه‌ای ورزشگاه نیست. باشگاه نفت مشکلات به مراتب بزرگتری دارد. ما از سختی کار نمی‌ترسیم بلکه از به هدر رفتن اعتبارمان در هراسیم.رضائیان در پایان گفت:مردم شهرستان نفت مسجد سلیمان حقشان این است که با وجود این همه برق، آب و انرژی که به کشور می‌دهند، سهم کوچکی از این هزینه‌ها برای فوتبال خودشان خرج شود تا به بقای تیم در لیگ برتر امید داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.